středa 13. července 2005

Profesionálové? neplánovaně díl čtvrtý

Nejlepší obrana je útok aneb nevěř nikomu a ničemu
Uf, včera jsem se zase rozpumprlíkovala..... Jela jsem totiž na Kladno vrátit stojan na dort. Nejdřív mě nažhavilo dopravní značení, kdy za dvacet minut objíždění centra jsem našla jednu jedinou směrovku na centrum, potom jsem nikde nemohla najít názvy ulic a o systému jednosměrek se radši nezmiňuju. Ale co, zaparkovala jsem, našla cukrárnu, nahlásila stojan a trošku problém s dodaným zbožím a hupala do auta pro stojan. Paní zatím našla moji objednávku, na kterou někdo evidentně připsal cenu přepravy a přepsal cenu dortu, ale jaksi nepřepsal požadavek na dort vevnitř. Tak nějak jsem chtěla paní aspoň upozornit, že to není v pořádku a optat se, jestli se to dá řešit, ale nedostala jsem šanci - paní začala hulákat, že jsem to měla reklamovat hned (ano, to jsem si přečetla druhý den ráno na dodacím listě) - ehm, už se vidím, jak ruším svatební hostinu, zachraňuju dort a volám na reklamaci před padestáti hosty ;))))) že mi nemůže věřit, že tam ty jahody nebyly, že .... že..... a nakonec vytáhla BOMBU ! Prostě já nemám co říkat a ke všemu nesu stojan pozdě, protože podle obchodních podmínek jsem ho měla vrátit do pěti pracovních dnů a měla bych platit za další dny penis navíc, protože jsme to měli už druhýho...... Uf, jsem jen zakoulela očima. No dobře, obchodní podmínky jsem si měla přečíst, ale i tak - k dortu nám napsali, že v pondělí 4. maj zavřeno, takže zbývá čtvrtek, pátek, pondělí a úterý je čtvrtý den.... Pomineme-li, že pondělí měli oni zavřeno, potom byl včera pátý den a i tak jsme nic neporušli.... Metoda Nejlepší obranou je útok, je sice fajn, ale čék by u toho měl myslet. Nakonec jsem odtamtud vypálila celá říčná, skoro ubrečená a uražená. Kurnik, když si někdo hraje na luxusní podnik s luxusníma cenama, měl by se taky luxusně chovat. A závěr? ten patří i k dalším problémům - Nikdy nevěř tomu, co kdo říká, všechno cthěj písemně a když už to písemně máš, tak si to pořádně zkontroluj ( ano, dle toho, co bylo v objednávce bylo menu na Loučeni OK a blbá jsem já, že jsem věřila tomu, co mi říkaj a nečetla, co mi píšou) A dost, slíbila jsem Bobovi, že se nebudu žrát něčím, co nemůžu změnit ;)))))

4 komentáře:

  1. O nutnosti písemné podoby dohod jsem se nedávno poučila i já. A ústně už nikdy více.
    Opožděně gratuluji ke dni DÉ!!!
    A kdy budou fotky? Jestli vůbec budou.

    OdpovědětVymazat
  2. Pár fotek je na netu, asi sem jednu lípnu ;) ....teď jsem si četla reklamační řád firmy a zjistila jsem, že bych byla bývala měla zavolat, pak naložit dort a jet ho 100 km reklamovat - ty skety snad vážně hřešej na to, že to o svý svatbě nikdo neudělá !!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Kreténi...
    Jak se jmenovala ta firma? Můžeš alespoň varovat ostatní... :)

    OdpovědětVymazat
  4. jj, už jsem to psala včera - mléčné lahůdky Zdeňka Nedvědová, na netu jako e-party

    OdpovědětVymazat