středa 13. července 2005

Vesele

Vy mě za ženichem nepustíte? No, tak já vám ho tu nechám. Budete mu prát, vařit a žehlit?
Nechtěl. Ani prát, ani vařit, ani žehlit..... takže mi hospodu otevřel a dovolil mi Boba vysvobodit ze spárů pěti ženskejch !!!!! Ale popořadě - první svatební šok byl, když před hotelem stál bratranec s nějakou přítelkyní a vzadu v autě na nás mávalo devítiměsíční dítě.....teda, lehce jsem je zpucovala, že jim budu muset najít ubytování, když je jich o jednoho víc a víc jsem se nestarala. Než jsem zjistila, že to dítě je fakt bratránkovo a že moje verze, že si nabrnkl ženskou s dítětem je veskrze mylná. Ale hůř na tom byla teta, ze který byla rázem babička a která tam potom chodila s dítětem v náručí, oči vykulený tak, že jsem měla obavu, aby jí nevypadly. Druhý, veskrze příjemný šok, byli kamarádi. Teda spíš to, co si na nás vymysleli. Já jsem taková hravá, ale Bob je spíš vážný člověk, takže jsem našemu "Organizátorovi zábavy" kladla na srdce, ať jsou legrácky decentní nebo spíš žádné, ačkoli to by mě mrzelo......A povidlo se. Hned po obřadu a povinné rýži nám strčili pokakanou panenku s vaničkou, náhradní plínou a ubrouskama - hi hi, chvíli chtěli, abych přebalila živý dítě, ale když viděli můj vyděšený výraz, radši od toho upustili. Maminka, ehm, bratránkova přítelkyně, vypadala, že jí to mrzí, že musí přebalovat sama, a neprojevila žádný zděšení a to i potom, co jsem panence vykloubila ručičky a po vymáchání ve vaničce jsem vyklepávala vodu z nohou s panenkou hlavou dolů..... Ehm, asi bysme do budoucna měli doladit nasazování jednorázových plen. To nám s Bobem fakt nešlo. Při obědě nám okamžitě vyměnili obyč bryndák za pomalovanej a lžíce a za děravý svázaný mašličkou, před půlnocí mě pak nechali poznávat ženicha podle zadku ( vybrala jsem si Bobova bratra - ale to bylo kvůli špatně domluvenejm signálům ;)))) a Bob mě poznával podle nohy - a poznal. Ale vrcholem zábavy byl Bobův únos. Ty potvůrky mi ho unesly, když se šel převléc do míň formálního, takže jsem ani netušila, že se něco děje. Než mi servírka přinesla tác, na něm panáka, papír s textem a Robíkův šátek z kapsičky.... Prej mám splnit tři z pěti úkolů a dovím se víc ;) Takže jsem tancovala s pěti pánama, s pěti lidma jsme si připíjela na zdar Bobova nalezení a pět mužskejch jsem obdarovala květinou a polibkem. Zpěv zamilované písně a hledání pěti kluků s kancelářskou sponkou ( prej jí měli někde u poklopce) jsem zavrhla :-)))) A následoval další tác s panákem a papírek s názvem hospody. 200 m od rautu, tak 50 m od brány zámeckýho parku - takže žádný auto, žádnej stres, jen pohodička. S holkama a Bobem jsme dopili šampíčko a vrátili se ke společnosti. Celý to trvalo něco málo přes půl hodiny, všichni se bavili a bylo to prostě SUPER !!!! Jej, a málem bych zapomněla - taky si mně chytli do pout a Bob musel lovit na háček z vody kindervajíčka s klíčkama - ale to bylo prd. Bob je moc šikovnej a hned napoprvý našel správnej klíč :-)))) Jej, já se musím smát......

1 komentář: