středa 13. července 2005

Navlhle

Ta je blbá až to bouchá, hlavně že se předvádí
Jo jo, dát vyčistit auto včetně čalounění je fajn nápad. Zvláště pak, když v něm má jet nevěsta, ale......prostě jsme to odkládali a odkládali, až ve středu v poledne, tři dny před svatbou, se Bob dověděl, že je to špinavý tak, že do večera to nestihnou a že jim to má přívézt zítra ráno. Ve čtvrtek odpolko jsem si pak vyzvedávala naleštěný, nablejskaný autíčko s úúúúúúplně mokrejma sedačkama, koberečekama, područkama - prostě durch. Ono by to asi uschlo v pohodě, kdyby - a) nelilo dva dny v kuse jak z konve, b) měli jsme garáž Prostě - v pátek jsem vyrazila do víru velkoměsta se staženou střechou. Nebe šedivý, co chvíli to vypadalo, že budou padat trakaře a já si popojížděla po magistrále v zácpě a sledovala pohledy ostatních - "Ježišimarjá, ta je ale blbá. Se musí předvádět !" Lejt začalo, když jsem byla u Hlaváku.....už už to vypadalo, že zvládnu zajet na parkoviště, ale nezvládla jsem to....zastavila jsem v koloně, vypla motor a natáhla střechu....nakonec jsem dojížděla asi dvacet metrů :-))))) Ale cejtila jsem se fakt hrozně. Jo, a auto dosušoval v sobotu ráno Bob (řidičova sedačka prostě ne a ne uschnout - když se na ní sedí s igelitem) - seděl celou cestu na ručníku ;)))))

Žádné komentáře:

Okomentovat