pondělí 11. července 2005

Den D

aneb Děj se vůle Boží ........
No jo, je to neuvěřitelný, ale už to bylo a je to fuč. Takovýho lítání, zařizování, vymýšlení a ....nakonec bylo všechno jinak. Ale i tak to bylo super !!!! Nejdřív jsem nemohla dospat, pak mě Bob hodil na účes, v osm jsem volala na zámek a zajistila, že dort převezmou a zaplatěj ze svýho, takže tam mamka nemusí dřív, potom mi paní kadeřnice sundala natáčky a udělala ze mně dlouhovlásku s drdolem, vizážista ze mně udělal velikonoční vajíčko a tatínek si mě vyzvedl. Pak jsme vyzvedli zbytek rodiny, tety a vyrazili - na bratrovo přání - v koloně na zámek. Ta kolona nebyl dobrý nápad - strejda nemá dálniční známku a jezdí jak ponocnej, takže cesta po okreská s max. rychlostí 70 km/h rozdhodně mého nervózního otce neuklidnila ;)))) Na zámku jsem zalezla do hotelu a z okna na chodbě pozorovala, jak se sjížděj další hosté, jak mi zdoběj auto a co chvíli vyděsila někoho ze známých, páč mě fakt nemohli poznat :-))))) No, a pak už to bylo jak ve snu, jen přestalo pršet, takže obřad se přesunul zase ven, já schovala deštník, vyšla mezi hosty všechny starosti jsme s Bobem hodili za hlavu. Už jen pak v sedm večer jsme řešili ubytování pro svědka se manželkou, které jsem v podivném záchvatu zapomněla ubytovat. To bylo jediný, co jsme řešili ( a v pohodě vyřešili). Že svatební kytka není ani z poloviny tak krásná, jak jsem chtěla, že květina na auto je protáhlá a ne kulatej bobek, kytky na stole jsou 4 velký místo osmi malejch, místo kuřecího salátu je šunková rolka, místo zámeckejch brambůrek hranolky a na stole je meníčko, kde píšu bludy...no prostě, všechno jedno !!!!! Čert to sper. Občanky jsme nezapomněli, hosté byli báječní, kamarádi se postarali o legraci, jídlo bylo dobrý a DJ hrál suprově, takže kdyby to nebylo tak mastný, tak bych si ten mejdan klidně znova zopakovala :-DDDDD Takže děkuju všem příbuzným a kamarádům za to, že přišli, za to, že se chtěli bavit a snad se i dobře bavili, za to, že nevymýšleli žádné problémy a za to, že vmysleli vtipnou a decentní zábavu.....jo jo, o únosu Boba asi napíšu zvlášť :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat