čtvrtek 21. července 2005

Vlhký večer

aneb on je ona a miluje ho, ale on miluje jinou a ta miluje jí, páč si myslí, že je on, a k tomu jedno dvojče, jeden opilý strýc, zženštilý nápadník a vyčůraný kněz.... kurnik, kdo to rozmotá?
A zase nevím nic. Tentokrát jsem z Večera tříkrálového neviděla posledních patnáct minut a pravda je, že rozluštění se dá odhadnout, ale...co když mistr přiravil nějaký překvapivý zlom v ději? No, co pak? a já nic nevím :-)))) Prostě začlo lejt. Teda ono pršelo už od přestávky, ale docela to šlo.....Potom chvíli lilo, tak se udělala další přestávka a za jemného deště se pokračovalo. Jenže jemný déšť mizel a mizel až z toho byl dobrej slejvák..... Vydrželli jsme dlouho. Na kolenou deštník, přes ramena erární deku, ale ta hlava....když mi začalo z vlasů kapat za krk, zabalili jsme to. A než jsme se dotlačili k východu, zabalili to i herci. Škoda. Představení je to krásný a vtipný. Překlad pana Hilského je lechtivý, herci jsou báječní, scéna promyšlná a prostě to má grády...Hanka Ševčíková je opravdu krásná, Jitka Schneiderová v převleku za muže skvělá, Kamil Halbich neměl chybu a prostě všichni byli výborní. Jé, hele, když tak čtu to obsazení - Hanka Ševčíková se nám vdala ;) a to za pana hraběte Orsinia.

4 komentáře:

  1. Martin Hilský rulez :-)))))

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, taky ho mám ráda ;) Když jsem poprvý viděla jeho fotku, nestíhala jsem se divit :-DDDD

    OdpovědětVymazat
  3. jojo, vždycky jsem měla pocit, že to musí být strašně mladý člověk a pak tohle... :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Byla jsem jednou na koncertě C&K vocal, kteří přezpívali Sonety v překladu právě Hilského. :) Shakespeare Rulezz

    OdpovědětVymazat