pondělí 18. července 2005

Písk

Si tak sedím na trávníku a najednou se za mnou ozve: Písk!
Otočila jsem se a .....a asi tak dva metry za mnou vykukuje z díry svišť a píská si dál ;) Až do včera jsem neviděla žádného sviště. Po včerejší návštěvě drajving ranče v Letňanech se životní průměr dostal na jednoho sviště ročně :-))) Úžasný zvířátka. Pobíhaj mezi golfovejma míčkama, co chvíli se usaděj na zadek a vyhlížej, pískaj a zalejzaj do děr. Nádhera. Původně jsem se lekla, že tam pobíhaj krysy či potkaní, ale odhadla jsem to špatně. Příště, až zase půjdu fandit Bobovi na trénink, si kromě knížky vezmu i foťák !!!!! Golf mě asi nikdy bavit nebude, ale pozorování svišťů snad jo. Proč jsem si myslela, že svišť je velkej asi tak jako surikata? a že je jí podobnej? Tohle byly takový chlupatý krysy s chlupatým ocáskem....Je jich víc druhů?

2 komentáře:

  1. A nebyl to spíš syslík? Svišti žijou v Tatrách :)

    OdpovědětVymazat
  2. a syslové pískaj? já vždycky myslela, že svišti pískaj ;) a syslík žije v letňanech?

    OdpovědětVymazat