pátek 29. července 2005

Periodicky

Ano, ano. Je to tak. Prostě nestárnu :-))))A nebo se jen vracím ke kořenům?
Před týdnem jsem potkala známou. No, potkala - mávala na mě z takové te otevřené pizzerie v nákupním centru. Poznala mě z dálky. Dobře pět let jsme se neviděly. A nikdy jsme se nijak výrazně nekamarádily. Prostě paní z bazénu...... Jo, poznala mě. Poznala mě proto, že po letech mám zase blond hlavu a polodlouhý vlasy ;) Život jede fakt v periodách. Když jsem si před šesti lety nechala vlasy ostříhat a mírně ztmavit, smál se strejda, že jsem se vrátila do dětství. Jo, kadeřnice, aniž by tušila, mi tenkrát na hlavě z rozumně blond mikáda vytvořila totéž, co mi tam po léta tvořila moje matka, když jsem byla v pubertě...... Pak následovalo několik let experimentů - od kraťoulinkýho skoro ježka po rozčepýřený krátký vlasy. Od nechutně blond, přes černou až k červené a ..... skončila jsem na rozumně blond polodlouhých. Ještě to sice není bývalé mikádo, ale už se blížím :-) Jen těch dvacet mi už fakt není ;) A - a asi jsem ráda

Žádné komentáře:

Okomentovat