čtvrtek 14. července 2005

Jsem trapná, trapná, trapná

No jo, Bob má pravdu, nejdřív myslidla, pak mluvidla....
....ale já za to opravdu nemůžu. Prostě mluvím moc rychle a myslím pomalu ;) Včera jsme vyrazili na nefotografickou vycházku s Perkele a T. Vzhledem k naší lenosti jsme jim rozmluvili vycházku do centra a tak jsme dumali po dvou ulicích tam u nich, abychom po dvaceti minutách zapadli do hospy na výborný pivo a jídlo a nechali se pozvat na výbornou !!!! meruňkovici.... A tady Ryba fakt zabodovala - vlezla na finofilní balkon a při pohledu na výzdobu zahlásila : "Jéééé, takovou mušli mám taky!" Zbytek jsem spolkla, páč mi došlo, že už jí nemám, neb jsem jí na vánoce strčila do tomboly....... No jo no. Se čék občas sekne :-)))) Ale mušle je v dobrých rukách !

1 komentář:

  1. Proč trapná?
    Každý včera nějak bodoval...
    Třeba Vysočany a Vršovice
    Na své perly si nevzpomínám

    OdpovědětVymazat