úterý 12. července 2005

Profesionálové? díl první

Ha ha ha aneb virtuální plivance
Už je to za námi a měla bych se jen smát. Ale co chvíli mě zarazí, kolik peněz jsme narvali do lidí, co si hrají na profíky, ale pak to vázne..... Loučeň, paní Fišerová - první jednání: vejde se až 66 lidí, zamlouvá nám domeček pro novomanžele + celý hotel. Druhé jednání - je pro nás 52 míst a ten domeček se musí podívat a v nejhorším až 4 lidi ubytují na zámku ( dělají to neradi, ale jde to), jo jo, na hostině bude jejich druhé menu s malými obměnami. Další den e-mail se 48mi místy na hotelu. Pak jsem jí posílala zasedací pořádek a když mi potvrzovala počty lidí, napsala, že 46 menu z toho 5 dětských a 2 vegetariánská. Hned jsem volala, že je to 46+5+2 a ještě jsem doobjednávala jedno navíc- jo, prej to v kuchyni vědí, že je zmatkář, ale pochopili to správně. Vše marno. Když jsem pak dodávala definitivní zasedací pořádek a říkala jsem, že chceme jen 4 dětské porce a že jsou v malůvce podtržený, netušila jsem, že o jednu porci to zkrátí celé. BOŽE, TO JE TAKOVÝ PROBLÉM SPOČÍTAT LIDI NA ZASEDACÍM POŘÁDKU?!?!? Ubytování nakonec vyšlo, jen dva lidi jsem zapomněla a když jsem pak paní Hlavní skoro na kolenou prosila o ona slíbená místa na zámku, která nám ještě týden před měla držet, tak z ní vypadlo, že tam spí osm lidí....a do toho mi vpálila, že nás bylo o 4 lidi víc než porcí. Uf, proboha, bylo nás o jednoho víc ( toho nahlášeného) než jmenovek. Prostřeno bylo správně. UF !!!!!! Ale tisk meníček jsem si mohla odpustit. Až na kuřecí závitek a knedlíčkovou polívku servírovali úplně něco jiného - místo kuřecího salátu šunkovou rolku, místo zámeckých brambor hranolky, ovoce jsem nepotkala vůbec. Vlastně by to nevadilo vůbec, kdyby před každým hostem nestála kartička popsaná dobrotama, který jsme nepotkali.

2 komentáře:

  1. minuly tyden jsem byla svatbe kamaradky, 80lidi, zamluvena myslivna, vlastni kuchar, vlastni cisnici, takze starosti s jidlem byli usetreni, opravdu se kuchar maximalne povedl, ale druhy den, ten uklid abychom mohli myslivnu predat panu majiteli:-)) uf, tanec az do rana a v devet opet na place se smetakem, kdo vi co je lepsi??

    OdpovědětVymazat
  2. Každý má svoje....nám teda taky vařili výborně, naštěstí. Ale ranní úklid bych nezvládla a to jsme šli do hajan v jednu

    OdpovědětVymazat