středa 20. července 2005

Dobudeme Hrad !

Teda jestli nezačne pršet :o)
Tak jo, podařilo se mi koupit jedny z posledních lístků na dnešní Večer tříkrálový. Kam jinam než na Hrad. Takže mi teď nezbývá, než se modlit, šamanskými tyčemi mávat a zaříkávat oblohu, aby večer nelilo, nemrzlo a nestrhla se vichřice. Už se moc těším. Mám pana Třasohrušku ráda. Asi jsem měla štěstí, protože kdykoli jsem narazila na jeho hru, vždycky byla výborná. Je to inscenací nebo autorem? A nebo překladem? Většinou to totiž byl pan Hilský, kterýho moc obdivuju. Hlavně za to, že díky němu vím, že Šejkspír byl pěknej sprosťák :-) Proto mě teď překvapil rozhovor s kolegou, který mi říkal, že by na šejkspíra nešel, "protože to bude smutný...nebo tak něco tragickýho...a to já nemusím" Ale co se dá čekat od někoho, komu se líbí Sluha dvou pánů :o))))) (ehm, doufám, že jsem se někoho nedotkla ;))))) A co jsem od Shakespeara viděla? Hm hm, určitě Hamleta a Krále Leara na Hradě, pak ještě Jak se vám líbí a loni to bylo....hm, pěkný, jméno si nepamatuju a v loňským programu to není. No neva. Loni to bylo taky pěkný.... .a pak jsem ještě ve Staváči viděla Mnoho povyku pro nic ( nemělo to chybu), první půlku Komedie omylů a první půlku Večera tříkrálového ;)))) Proč půlku? páč jsem tam dělala uvaděčku a museli jsme se střídat. A při premiéře večera tříkrálového jsem podala demisi a na druhý půlky už prostě neodšlo..... Uf, no prostě se na dnešek těším ;)

5 komentářů:

  1. ...ať počasí vyjde ;o)
    Já absolvovala Večer tříkrálový kdysi dávno ve Vinohradským... a pak taky super inscenace Kupce benátského a Snu noci svatojánské v mém oblíbeném divadle Komedie...

    OdpovědětVymazat
  2. ehm.. já pana třasohrušku taky můžu. obzvlášť ve spojení s panem hilským, protože ty starší překlady jsou takové moc... cudné :)))

    Ale sluha dvou pánů by se mi možná taky líbil (měla jsem v ruce text, když jsem měla hrát v neuskutečněném představení), kdyby byl v jiném provedení, než jsem měla tu smůlu shlédnout.

    OdpovědětVymazat
  3. Nesporuji kvality pana Goldoniho ;) sporuji kvality vyvedení s panem D v hlavní roli...koukám, že jsem to nespecifikovala přesně :-)

    OdpovědětVymazat