čtvrtek 28. července 2005

Prsa, prsíčka

a nebo radši na znak?
Zvládla jsem to - dneska jsem v rachotě strašila už od sedmi nula pěti :-) Z toho plyne, že ve tři nula pět to balím vzhůru o kilometr dál na koupaliště !!!! Konečně !!!! Letos poprvý. A taky mi je už měsíc jedno, co si na sobě opálím za obleček, takže nebudu co chvíli hystericky posouvat ramínka podprsenky :-) Jéééé, já se tak těším. Sice to bude akce bez Boba, páč musí moc pracovat, moc moc pracovat, abychom si mohli koupit hezký bydlení, ale i tak si to určitě užiju :-) Hmmmmm....aspoň budu moc pomrkávat po místních svalovcích a zkoušet se trošku natřásat. Jestli to teda ještě umím. A stejně - umím, neumím - většinou to skončí na tom, že skočím do vody. Většina pánů totiž nelibě nese, že umím skočit šipku lepší, než oni ( a to s ní oslňují půlku koupaliště). A ještě jsem ani nezačala plavat ;))))) A nebohou, záchranu potřebující blondýnu ze sebe fakt dělat nehodlám :-))) (víte o tom, že jsem po letech zase blondýna? )

Žádné komentáře:

Okomentovat