úterý 19. července 2005

Za to může ONA !!!!

Co si myslíte, kdo může za současný stav na D1?
Tak nevím, někdy si přijdu jak marťan ;) Včera jsem poslouchala názory lidí, co volali na Impuls a odpovídali na perexovou otázku....slyšela jsem asi jenom 4, ale nestíhala jsem se divit. Za všechno může vláda ;) Až prej přestanou lítat a začnou jezdit, tak se budou divit... Trošku mi to uniká. Uznávám, že D1 je zcela evidentně přetížená. O tom žádná. Dálnice na Hradec už měla dávno stát. Ale ta to nevytrhne. To, že je z D1 občas velké parkoviště, za to zcela evidentně většinou můžou bouračky, tj. řidiči sami. Nebo se mi to jen zdá?

2 komentáře:

  1. Ne! To se ti nezdá! To je prostě pravda, že si za to můžou řidiči sami!
    -mir-

    OdpovědětVymazat
  2. náhodou vláda, tím že lítá, přispívá k lepšímu stavu D1... Představ si, kdyby jezdili, to by bylo teprve bouraček :-D

    OdpovědětVymazat