úterý 12. července 2005

Profesionálové? díl třetí

Některé věci člověk prostě nepochopí
Dort, cukrárna Nedvědová - neuvěřitelné. Na netu mají krásné ba překrásné obrázky dortů. Objednávka proběhla v pohodě, následoval telefonát, že harlekýn není dobrý nápad, protože šlehačka by se bila s krémem na vrchu, jahodovej krém nedělaj, ale jestli chceme, tak za příplatek 400 Kč udělaj celej s vanilkovým krémem a nakrájej do toho jahody. Chtěli jsme. Datum a hodinu doručení nijak nesporovali. První problém nastal, když jsem v pátek, den před dnem D volala, esli by nemohli posunout dopravu o 2 hodiny. Chápu, že to není jednoduché, ale tady neproběhla ani snaha se kouknout, jak to vypadá - prostě NE, my rozvážíme po celé republice a děláme rozvrh půl roku dopředu a takhle narychlo to nejde. Zajímavý - já objednávala před třema týdny a nikdo dopravu neladil, vzali to jako hotovou věc. Druhý problém byl dort - krém navrchu nic moc, ale to by se přežilo. Jen jsem marně hledala slíbené jahody. Dort vypadal podle mé původní písemné objednávky, jen místo harlekýna byl čokoládový.....KURNIK, tak co to se mnou dohadujou? A za co jsme platili 400Kč navíc ?!?!?!?! Tiskárna, Foliotisk - tohle bude jen malý povzdech, protože jsou sice moc drazí, ale ve všem nám vyhověli, všechno bylo krásný. Ale - nesla jsem tam meníčka a zadávala výrobu jmenovek s tím, že jim jména pošlu mejlem..... Korektura přišla o den později ( když jsem byla v porozlučkovém alkoholovém opojení) a menu bylo OK, což jsem napsala, problém byl, že chyběla polovina jmenovek - následoval telefonát + akce přesunu dat z .xls do .txt ale menu jsem odsouhlasila v pondělí následoval telefonát, jestli jsou ty menu odsouhlasený - říkám že jo, ale že ještě kouknu. Následoval další mejl. Ve čtvrtek jsem vyrazila zkusit, je-li hotovo....jmenovky byly, ale menu ne, protože to vázne na mé korektuře ?!?!?!?!

2 komentáře:

  1. mám cca rok staré, obdobné zkušenosti (přepečlivé plánování vyšlo vniveč :-/). získala jsem pocit, že když si někde objednáváš věci na svatbu, moc se s tím nemažou, protože si myslí, že si toho stejně nikdo při těch emocích atd. nevšimne. pečliví jsou pouze při určování exkluzivních cen :-o

    OdpovědětVymazat
  2. :(
    Tatínek od T. pro to má krásné slovo. Tschechische schlemperei... :)

    OdpovědětVymazat