pondělí 2. října 2006

Výleti

tak jsem se zase nechala do něčeho navézt - zatracený turistický známky ;)
S Bobem jsme dloooouho dumali, co podnikneme na ty čtyři volný dny. A dumali jsme a dumali, až jsme se dohodli, že budem jen volně výletovat se základnou na chalupě v podkérkonoší.... A jak jsme řekli, tak se i stalo :-) Ještě jsme ve čtvrtek stihli veletrh Hračky v Letňanech (kde jsme pro Zuzanku nekoupili nic, pro šťastného otce jsme koupili řiditelnýho draka) a hurá na vesnici. Výlety byly fajn - v pátek jsem vybrala Klokočský skály, což je nádhera, kterou jsme loni pozorovali z Kozákova a řešili jsme, cože to je.... Kápla jsem na ně náhodou. Výlet jsem totiž vybírala na rubový straně mapy - pročítala jsem info k místům. A trefila jsem se. Nádherná příroda, krásný skály, roztomilá zřícenina, jeskyně, kam vlezem až bez pupku, zato s baterkou, asi jen 3 km procházka a první dvě turistický známky do sbírky !!!!! A zakončeno v městečku nákupem roztomilýho baťůžku a botiček. V sobotu jsme váhali a váhali a čekali, jak se probere počasí. A taky jsme nemohli nic vymyslet....nevím proč Bobovi přišlo divný jet 50km do Harrachova, abysme se prošli 2km na Mumlavskej vodopád :-DDDDD Nakonec jsem se zamyslela, ukázala na mapu a vyrazili jsme do ŽelBrodu, na Plackýho stezku. Sice jsme jí prošli jen párset metrů, zato Bob vyzkoušel foťák a stativ, nafotil spoustu vody, vyfotil Zuzanku Uzlíka, zjistili jsme, že stezka je náááádherná a že se tam ještě párkrát objevíme. Ještě jsme objevili jednu krásnou vyhlídku cestou autem a hlavně jsme si dali výborný prasečí koleno. Jo, a známky už mám tři !!!!! Když k tomu připočtu umytou mamčinu kuchyň, vyleštěnou Ferušku zevnitř, sklizený jablíčka, prostříhaný stromy nad parkovištěm a vysekanej bordel u hnoje - byl to super akční víkend ;) Jo, a už mám spoustu tipů na výlety - těch známek jsou mraky ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat