pátek 6. října 2006

A bude se šít

jsem akční, aktivní a šílená aneb ze života Marťana

Tak, konečně jsem sehnala látku na povlečení....a budu šít. A bude to krásný. A snad to bude i použitelný ;))))) Taky jsem objednala jedno další povlečení i s držákem na nebesa, takže hned jak to dorazí, prozkoumám fintičky se zapínáním a přiděláním nebes a tak a došiju tu mojí parádu. Jůůůů, už dlouho jsem neměla takhle usilovonou touhu tvořit. No, a to je asi tak poslední vcelku normální projev mojí osoby. Jinak, podle reakcí okolí, začínám mít pocit, že jsem mimozemšťan ;) Dneska si jedu koupit takovej reproduktůrek pro miminko do bříška. Vysílá mu to tam jakýsi zvuky podobný bušení maminčina srdíčka, ale v různých rytmech - podle lekcí ;) Mimís se má tím učit a má to pak bejt úžasný a klidný miminko....no dobře, taky tomu moc nevěřím a nový bych si za ty prachy nekoupila, ale přes inzerát to zvládnu....rozhodně to neublíží ( ehm, kilidně si ťukejte na čelo - já si ťukám taky, leč nemůžu si pomoc) A jestli chcete vědět víc, tak se juknětě na www.babyplus.cz Další důvod divení jsem způsobila tady tím článkem o napínácích na boty....jj, holt se to už nepoužívá, páč boty jsou na půl sezony ;) Jenže mně se boty líběj jen občas nějaký a pak trpím, že ty starý už parádu nenadělaj a nový nemůžu sehnat ;) No, a naposledy jsem včera vyděsila lidi na chatu, když jsem pronesla, že se ke mně v sobotu přijde podívat paní, co nám bude chodit uklízet. ......Dostali mě do stavu, že jsem se málem styděla za to, že můžu postrádat osm stovek měsíčně. A že jsem neschopná (ehm a to přitom vím, že jako hospodyně jsem skoro nepoužitelná ;)))) ) Šmarjá, já si holt radši zaplatím ty napínáky na boty a paní na úklid, než bych si koupila nový boty. No. Prostě nerada nakupuju hadry a boty(divný, co?).

8 komentářů:

  1. Já jen myslela, že se napínáky už nedělají, náhodou se teď po nich chci taky podívat, janku :)
    A paní na úklid je to nejlepší, cos mohlaudělat, fakt. Od té doby, co máme tu naši, se těším domů i ve čtvrtek ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. All, díky za spravení nálady ;) tak já se na ten Mars neodstěhuju ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkovat nemáš zač, mrkni do vzkazů ;)

    OdpovědětVymazat
  4. pani na úklid ti naprosto schvaluju! já bych si jí taky pořídila, ale do našeho dva+mikrokáká bych se styděla. stejně tak na žehlení... hrozně mě to nebaví, ale těch pár kousků nechat žehlit někoho jinýho... :/
    až bude větší byt a nedej bože rodina, tak bude i paní. 100%
    užívej si to!

    OdpovědětVymazat
  5. All, udělala jsi mi stráááášnou radost !!!

    Jane, jj, mně je to taky mírně žinantní, ale výhody převažují, takže jdu do toho !!!

    OdpovědětVymazat
  6. Jen ať pak nedopadneš jako já, před prvním příchodem Úklidové paní jsem do noci uklízela, Bobeš se mi za to dodneška posmívá :-D

    OdpovědětVymazat
  7. no, já budu muset asi uklízet pokaždý - protože od ní budu chtít vytřít a vyluxovat ;) né skládat pět obleků na ramínka a věšet je na skřině a přebírat, který z těch trik na židli hodlá Bob vzít ještě na sebe a který jde do prádla :-DDDD
    Nejvíc mě děsí, že já budu sedět a někdo jiný skákat kolem...ehm, to moc neumím

    OdpovědětVymazat
  8. Taky jsem chtěla jen vytřít a vyluxovat, proto jsem vytřela, vyluxovala a bonusem uklidila vše ostatní. Ona pak, nejspíš z nudy, poskládala ta trička :-)

    OdpovědětVymazat