čtvrtek 26. října 2006

Diabetologie na pěst

to je zase systém.....

Uf, mám vztek. Neuvěřitelnej. Podpořenej mojí leností jet k doktorovi MHD ( ta kolona v Holešovičkách byla fakt výživná). Ale víc než šílená dopravní zácpa, se kterou jsem vlastně počítala, mně nakrkla sestřička z diabetologie.....u mojí doktorky jsem dostala papírek, že pro mně žádá vyšetření na cukrovku a dala mi dvě čísla na diabetologii v jejich poliklinice. Já si prohlídla ordinační doby ( už tam nikdo nebyl), vybrala si ordinaci, a druhý den jsem zavolala na vybraný číslo. "A kde bydlíte? A co tam je napsaný? No, musíte sem osobně pro žádanku. V devět nejdřív, nebo do půl osmý, pak máme zavřeno. Jo, musíte sem, jinak vám nemůžu dát žádanku. Testy děláme jen ve středu" Uf, proč chce vědět, kde bydlím? Proč mi chce vypisovat žádanku na něco, co si budu nechávat dělat u nich? Proč je divná? No nic, dneska jsem se na sedmou nevykopala, tudíž jsem vyrazila na devátou. Zaklepu na dveře, otevře se a že prej kde bydlím... a že k nim sem nevolala, ať si zaklepu vedle, že jsem určitě volala tam. Nic víc, žádná nabídka, že ale nikoho nemaj a vedle je fronta, že mě vezmou. Nebo ať se poptám vedle a dyžtak dorazím zpátky k nim...prostě nic. Bum, dveře zaklaply. Vedle jsem se dočetla, že nemám klepat. V naivním domění, že sestra občas vychází jsem tam strávila dvacet minut čekáním, aby vylezla ta protivka odnaproti a donutila mě zaklepat. Pak už to bylo fajn - moc milá sestřička, která mi řekla, že jim volá tolik lidí, že neví, ale že si mně napíše a že je škoda, že jdu tak pozdě, neb mi mohli udělat ráno první kontrolní odběr, takhle na něj musím zítra.....a nic o žádný středě a ani o nutný žádance a prostě maj naprosto jinej systém. Takže - já opravdu klepala na tu "správnou" ordinaci, do který jsem včera volala. A díky "ochotě" sestřičky tam musím zítra znova. Kráááááááááááááááááááááva jedna nebeská. Ale co, aspoň jsem teď v mnohem příjemnějších dveřich.

1 komentář:

  1. buď ráda. A to, že jedni měli prázdno a u druhejch byl nával- to taky o něčem svědčí,ne?.-)

    OdpovědětVymazat