neděle 22. října 2006

Marodně

a nebo magorsky?

Jsem cvok. A taky nemocná. V pondělí mi nebylo dobře, v úterý ráno mi bylo ještě hůř a tak jsem úterní dopoledne strávila v čekárně ordinace, aych dostala lejstro, že jsem práce neschopná a instruktáž, že mám polehávat a léčit se sama. Cestou jsem nakoupila a z nudy začala sbírat body na nádobí z Delivity.....to, že musím do února v onom supermarketu utratit cca 30 tisíc, aby se mi podařilo sestavit sadu hlubokejch, mělkejch a dezertních talířků, jsem zjistila až doma, když už jsem sběračský vášni byla propadlá :) Bude to fuška. Středeční dopoledne jsem strávila u zubaře - mám krásný jako nový přední raťafáky ( jsem neodnaučitelnej noční skřípač zubama, tudíž se mi za posledních skoro pětadvacet let podařilo dýlku předních zubů zmenšít sand o třetinu - což zase není tak hrozný, neb jsem původně vypadala jak veverka), a potom jsem vyrazila objednat sprchovou baterii a koupit látky na HROCHA Ve čtvrtek jsem se hodlala konečně pořádně kurýrovat až do podvečera, kdy jsem vyrazila do víru velkoměsta za krásou ( zbavit se srnčích nohou a taky shodit hřívu), jenže jsem pro změnu propadla hráčské vášni s kouzelnou kartou jedněch novin a hned ráno jsem vyrazila koupit denní tisk ( jsem vážně magor - to mám z toho marodění) No, a v pátek jsem byla zase pro noviny, balík na poště a tentokrát i pro maso - páteční podvečer jsem zasvětila víkendovýmu vaření, takže ještě teď, v neděli odpoledne, máme na balkoně kastrol s posledním španělským foglem, hrnec plnej kuřete na paprice a hrnec s polívkou....v lednici syrovou roštěnou a do středy rozhodně hlady neumřem. A jinak jsem od úterý stihla ušít povlak na polštář a na peřinu do postýlky, došít nebesa, překreslit hroší střih a dneska to i nastříhat..... výsledkem je, že sice už nemám rýmu, ale padám na ústa únavou a dumám, jestli vůbec ještě chci zpátky do práce...... Dneska je první den, kdy odmítám vytáhnout paty z domu a jen sedím u stolu a stříhám hrochy, nosy, uši, tlapky a pupíky..... ještě mě čeká 4-5 hrochů z vatelínu, tři vatelínový tlamajzny, jedny uši a pak už jen šít a šít a šít ....... a dokud neumřeli, tak tam šijí dosud.....

4 komentáře:

  1. Hroch je kouzelnej! Ale proč tři? Očekáváš trojčata? :-D

    OdpovědětVymazat
  2. ále, šiju jednoho, jen ho chci pořádně vycpat ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Vycpat hrocha hrochy? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jj, do dvou modrejch hrochů přijdou čtyři vatoví hroši...máme tu teď hroší rodinu a potřebuju jí zmenšit ;)

    OdpovědětVymazat