pondělí 2. října 2006

Týden dvaadvacátý

velkou? menší? nejmenší?

Tak už jsme vážně za půlkou. Pupík je vyvalenej a mně pomalu přemáhá nakupovací horečka. Babička už dostala v katalogu zaškrtnutej požadavek Zuzanky na vánoční dárek a já včera začala řešit peřinku a povlečení. Opravdu poprvý od začátku mám opravdu usilovnou chuť něco koupit a vyrobit ( jakože chci ušít jedno povlečení sama) a pátrám a dumám, jak na to. Teda né jak na ušití povlečení - to snad zvládnu, ale jak vybrat tu správnou velikost peřinky a polštářku. Dělaj toho totiž mraky. A já nehodlám i v budoucnu šít povlečení sama jen proto, že jsem si vybrala divnou velikost, kterou zná jen jedna firma. Jo, začínám bejt strašně čůrací. Potřebuju čůrat, i když se pak ukáže, že není co. A Bob dostal ve čtvrtek první pořádnej kopanec do ruky - bylo zásah, až se sám divil ;) Od tý doby se dočkal jen několika polechtání. Jo, taky nevím, jestli nebesa nebo nenebesa. Je to lapač prachu, ale zase je to takový roztomilý......uááááá, já asi vážně zblbnu. A zítra jdu na další velkej ultrazvuk a pak, když to stihnu, tak jdu cvičit.

3 komentáře:

  1. Rybush, ber to tak, že ten \"lapač prachu\" bude taky jen na pár měsíců - jakmile se Zuzanka v pelíšku začne stavět, bude to největší legranda na světě, devastovat nebesa ;o)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to bych jí o tu legraci neměla ošidit ;)

    OdpovědětVymazat
  3. No to bys teda jako neměla ;o))) a taky jsi vybrala výbornej kolotoč - není totiž nic lepšího, než pak pořád dokolečka mačkat čudlíky na té krabičce a působit tím mamince mírnej tik v oku ;o)

    ....a koukej si na \"supermatkách\" vrznout k rybičce tt, ať mám přehled ;o)

    OdpovědětVymazat