úterý 24. října 2006

Oka a očka

špatnej tlak? teplota? rosný bod?

Ráno jsem roztrhla troje silonky - dvoje čistý a jedny po prohrabání bedny s prádlem (špinavým), čtvrtý vydržely. Asi jsem vážně přibrala. A jsem větší střívko :-) A nejen kvůli tomu nestíhám. Doma jsem chodila jak vyvoraná myš, protože jsem si po tejdnu nemohla vzpomenout, co všechn musím udělat, abych se vypravila do práce. Hlavně proto, že mě budík hodil doprostřed černočerný noci.... Když už jsem ze sebe konečně udělala člověka, následovaly ty silonky. Potom úprk k autu. Teď tu už dvacet minut dřepím a pokouším se dát dohromady lejstra na poradu, kvůli který jsem sem dneska vyrazila. POrada začíná za pět minut o tři patra níž. Takže já teĎ dopíšu, atakuju tiskárnu, kde zjistím, že se mi polovina lejster nevytiskla a začnu plašit, pobíhat a omdlívat. ...sakra, mám já vůbec propisku? No, a ve dvě z porady uteču a fofrem se přemístím do těhu poradny, pak úprkem na cvičení a doma omdlím. Na hrocha...... a týden pětadvacátý snad napíšu zítra, až budu vymýšlet tisíc jiných věcí, co bych mohla dělat místo zápisu z porady ;) Tak já letím - mám 4 minuty.

Žádné komentáře:

Okomentovat