pondělí 16. října 2006

Týden čtyřiadvacátý

Oranžovej rohlík s krávama.....

Nepřibírám. Už tři týdny. Vlastně mám pocit, že jsem i kilčo zhubla,což vzhledem k předchozímu tloustnoucímu fofru vůbec nevadí. Dostala jsem se zase do tabulek, dokonce k takovému průměru. Samou radostí jsem zase začala svačit tyčinky s čokoládou..... Zuzce statečně bubnuju. Už víc jak týden, takže jsme momentálně u lekce dvě. Jen přístroj trošku zlobí - na obyč tužkovky jede jak ďas, ale běda, jak se potká s alkalyckejma či nedej bože s nabíjecíma. Sice tomu nerozumí, ale ještě že jsme to odhalili. Holt každý týden balení obyč baterek to jistí.... TAky jsem neuvěřitelně aktivní a neunavená, čehož výsledkem je, že si hraju na hospodyňku, kmitám jak šroubek, až jsem unavená, nevyspalá a protivná...... ale co, doma to zase začalo vypadat jak u lidí. Teda v mezích normy - kdo by to přeháněl s úklidem, když ví, že za tři až čtyři týdny tam vtrhnou dělnící a udělaj z toho dočasně kůlničku na dříví ;) Jo, a už asi před měsícem jsem si koupila kojící polštář. Pro neznalé - obrovskej látkovej rohlík, ten můj je naplněnej kuličkama foukanýho polystyrenu. Má to pomáhat těhulkám při spaní. Ještě minulý týden jsem chtěla napsat, že mi k příjemnému spánku pomáhá tím, že když se mi blbě leží, tak si na něj lehnu, zjistím, že se mi leží ještě hůř, vyhodím ho a hned se mi leží dobře. Ovšem změna je život - o víkendu jsem zjistila, že mi polštář chybí, neb mám soustavně potřebu lehat si na břicho a Zuzance se to moc nelíbí. KDyž se zapřu o polštář, ležím vlastně na břiše, ale bříško se vznáší kousek nad matrací, takž jsem spokojená já i Uzlik. Tudíž - kojícím polštářům budiž sláva. A víc? už asi nic, začala mě zase pálit žáha, bojuju se zácpou a dražím na aukru ;) Prostě pohodička !

Žádné komentáře:

Okomentovat