úterý 3. října 2006

Vtip týdne

Není nad to zaměstnávat v krámě odborníky

Pane, napínáky nemáme, protože jsme značková prodejna frimy XY A výrobky této společnosti jsou tak kvalitní, že napínáky nepotřebují !!!!!! Naštěstí Baťa není tak kvalitní, takže napínáky prodává. A pěkný, dřevěný. Za rozumnej peníz.

7 komentářů:

  1. Já, popravdě, vůbec nevím, co s takovými napínáky děláš. Viděla jsem to kdysi v dětství, ale myslela jsem, že už to ani neexistuje :)

    OdpovědětVymazat
  2. No, je to fajn do dražších bot, aby líp a dýl drželi tvar ;) Dělá to těm botám opravdu dobře.

    OdpovědětVymazat
  3. a vycpat je novinama nestačí? ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. no, a nejsou ty napínáky lepší?

    OdpovědětVymazat
  5. napínáky? To by mě nebavilo používat, jsem líná si ty boty i zout natož do nich ještě něco instalovat:o))

    OdpovědětVymazat
  6. no, ale já nedávno zjistila, že mám naprosto zničený krásný kožený boty a že tak krásný už neseženu a že když do nich dám napínáky, tak se ještě daj nosit ;) takže teď se botičky srovnávaj do tvaru a ještě udělaj horu parády :-DDDD

    OdpovědětVymazat
  7. no mně se boty stejně dýl jak jeden rok nelíbí, takže mám pak aspoň pádný důvod koupit si nový:o))
    jedinou péči o boty projevuji používáním nazouvací lžíce, ale to je zase jen kvůli lenosti, abych si nemusela rozvazovat tkaničky:o))))

    OdpovědětVymazat