pondělí 16. října 2006

Střípky

Týjo, ono se vážně furt něco děje.....

"Pomooooc, potřebuju poradit - chci se nechat tetovat a nevím, jestli do toho jít....... " Tak něco takovýho mi přišlo do mejla v pátek v jednu od Afričanky. V pátek v půl druhý ode mně odešlo něco ve smyslu - "vybraný místo je dobrý, obrázek zdá se taky, já bych do toho šla". V šest večer zapnu com doma a na ICQ mi bliká zpráva: "Tak už to mám, pošlu fotku" Tomu říkám fofr !!!! Páteční večer - Legenda v Legerový s Nechápavcema. Abych řekla pravdu, tak po dlouhý době vydařená akce s touhle partičkou. Teda hlavně díky přírůstku jednoho kecala - Jasří díky, takhle jsem se už dlouho nepobavila ! Jo, a sluší vám to !!!!! Sobota - přesun na chalupu, zkoušení držáku na nebesa a vymýšlení inženýrských postupů pro došití tohodle kousku mimísí výbavy, přesun do Prachovek a náááádherná procházka. Teda jsou to vydřiduši - pade parkování a pade za osobu vstup do skal. Nahlas jsem dumala, proč zrovna Prachovský si můžou dovolit vybírat nekřesťanskej vstup, když všude kolem jsou mraky krásnejch skalních měst a nikdo tam nevybírá, když to jsou jen šutry, když..... a pak jsme vlezli dovnitř, já udělala uááááá a došlo mi, že tady si to prostě můžou dovolit ( a to jsem tam zdaleka nebyla poprvý). Je to prostě nádhera. Jen bohužel, vzhledem k mojí indispozici jsme zvládli jen ten nejkratší, cca 1500 m dlouhý okruh se dvěma vyhlídkama. Ale zase mě hřeje, že za vstupný pro dva jsme tam byli tři :-D Jo a mám další turistickou známku ;) už pátou ! Neděle večer, hodinová ručička na třičtvrtě- tahám Boba od počítače, že za patnáct minut máme být s Finofilama na pivku, abych se dověděla, že teprve bude šest a né sedm, jak si myslím. Usedám k šití a za pět minut zvoní telefon - bratr -co prej děláme, že nám zapomněl říc, že ve Sconto je sleva 20% na všechno. Do kdy? No, tenhle víkend..... V šest hodin už sedíme s Bobem v autě, a to jsem se ještě vracela pro klíče od auta ( nějak selhala komunikace ;))). V šest patnáct už zasedáme na vyhlídlou sedačku ( za poslední dva měsíce už potřetí) a definitivně do toho jdeme. 4 tisíce jsou 4 tisíce. V šest třicet pět vyjíždí z počítače smlouva o koupi, ve třičtvrtě platíme na pokladně za zvuku místního rozlasu: "ukončujte prosím svoje nákupy, náš obchoďák za patnáct minut zavírá " V sedm deset vyskakujeme i s Finofilama z auta u hospody....... Prostě úspěšnej víkend !!!!

4 komentáře:

  1. Sconto sice bytostně nesnáším (ale flanelový prostěradla mají skvělý :) ale máš pravdu - 4 tisíce jsou 4 tisíce :)
    Zajímalo by mě, co je to ta turistická známka...

    OdpovědětVymazat
  2. Karkul, jukni na www.turisticke-znamky.cz

    jo, a my sconto naopak docela můžeme - máme s nima dobrý zkušenosti, budem mít od nich i kuchyň ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Někdo sliboval obrázek sedačky,kdo to asi byl? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Někdo nečete mejly, kdopak to asi je? ;)

    OdpovědětVymazat