středa 25. října 2006

Týden pětadvacátý

kynu - vypadám jak kopací mičuda a vlastně teď za mičudu i sloužím...

Někdy mám pocit, že mám v bříšku chobotničku - dostávám kopance na dvou i více místech zároveň, pěkně v sériích, někdy je to docela šlupka ;) A asi bude hůř..... A taky se kulatím, i když pořád vypadám spíš tlustě a podsaditě, než roztomile těhotně. Co se dá dělat..... A trošku tápu, co s váhou - podle mojí jsem přibrala 8 kg, podle zmatenýho vážení u doktorky to je 11 kg, což je docela výraznej rozdíl ;) Každopádně do ladné laňky mám daleko :-) S Zuzíkem soustavně zodpovědně bubnujeme, takže Uzlinka už musí bejt chytrá jak rádio ;) pozítří začínáme čtvrtou lekci !!!! A já mám poslední dobou chuť na sladký, takže asi zase pěkně nabudu. Žáha mě pálí jen občas, s čůráním nemám problém, překypuju energií a vůbec - mám se prostě úžasně a šťastně. V neděli se na Zuzíka jdeme podívat na 4D ultrazvuk, tak jsem zvědavá, jak vypadá, a hlavně, jestli nám konečně pořádně ukáže, jestli jsem tu růžovou kombinézku nekoupila zbytečně :-)))) a včera jsem na aukru vyhrála úúúúžasnej pruhovanej ručně pletenej svetřík s naprosto senzačním kulichem s bambulí...už se těším, až to pošŤák přivalí. Příští týden mě čeká test na cukrovku, tuhle neděli teda ten utz a jinak se nic významnýho neděje.......naštěstí

4 komentáře:

  1. Já chci taky kulicha s bambulí!!!! Ale pro sebe.
    Maminko, Vám to těhotenství vyloženě svědčí... Nepřemýšlíš, že bys byla těhotná už do konce života :)

    OdpovědětVymazat
  2. No, před chvílí jsem dostala dva docela bolestivý kopance, takže nepřemýšlím :-D

    OdpovědětVymazat
  3. čtyřdimenzionální ultrazvuk? to sem přitáhli něco hvězdnou branou z jiné dimenze? ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. ehm, PJi, čtvrtý rozměr je čas ;) 3D udělá jen fotky, 4D natočí i video ...to víš, to je pokrok :-)

    OdpovědětVymazat