pátek 13. října 2006

dražím jak o život

aneb Uzlík nebude nahatá

Chachá, tak jsem vydražila na aukru asi čtvery dupačky, dvě bodýčka a jedno tričko. A dneska mám v pácu lacláčky - první růžovou věc ;) Jo, ten sekáč v Zatáčce jsem našla,ale dost mě zklamali. Nic moc a ještě drahý. Holt co se dá dělat. Nakoupím jinde ;) Když se tak zamýšlím, tak asi valnou část už dokoupím novejch věciček, neb jsem dostala tip na úžasnej obchod na Kladně. Tak si udělám výlet. Jo, a taky už koukám i po růžovejch věcičkách a začínaj se mi strášně líbit..... tak snad se nakonec ten pindís ještě neobjeví ;)

2 komentáře:

  1. tak to mě mrzí. přišlo mi, že ve výloze maj hezký věci. vždycky se mi tam něco líbí. škoda :(

    OdpovědětVymazat
  2. Jane, to není tvoje chyba ;) třeba jsem se trefila do momentu, kdy čekali na zboží ....

    OdpovědětVymazat