úterý 10. října 2006

Hospodyňka?

co cibule, to kus prstu

Včera mě ráno mě přepadl usilovný pocit, že jsem jako hospodyně nepoužitelná a že Bob mě nebude mít rád, když doma nebude naleštěno, vyžehleno, navařeno a tak..... občas mě takovýhle stavy přepadnou, hlavně když pár dní (týdnů) před tím na všechno kašlu ;)))) No, a tak jsem se rozhodla, že to všechno za jedno odpoledne napravím !!!! Nakoupila jsem drogerii (už nám docházel i toaleťák), maso na guláš, zeleninu, vyzvedla na poště dopis od policie, že nechytili pachatele ( asi - ani jsem to nečetla) a doma jsem - uvařila guláš, vytřela podlahu a vyžehlila tři košile !!!! uřízla si kus palce ( jako pokaždý za poslední tři měsíce, když krájím cibuli) a omdlela jsem k televizi, kde jsem ještě zvládla přidělat poslední lem na nebesa a s hrůzou zjistit, že ten předposlední je jen našpendlenej a musím ho ještě nastehovat ( uf, je to docela šok, když se chytíte za špendlík v místě, kde si myslíte, že je jen nit a pak se ukáže, že kolem je ještě dalších asi dvacet špendlíků a nit žádná) Večer jsem ještě zvládla poátrací akci po permici na cvičení, abych to lejstro našla po patnácti minutách na místě, kde jsem ho hledala jako první, leč jsem ho přehlídla..... Ale mám krásnej pocit, že jsem skoro dokonalá žena !!!! Jo, ta paní na úklid nevyšla - bohužel. Leda až od prosince, neb to budu dopolko doma a paní dopolko může..... ale aspoň si ještě trošku užiju to uklízení než se ho definitivně vzdám ;)

2 komentáře:

  1. nevzdávej boj předčasně! to byla nějaká prověřená? co zkusit agenturu?

    OdpovědětVymazat
  2. nebyla prověřená... u agentry asi nakonec skončím ;) já nějak nezvládám tyhle věci řešit, takže jsem si do inzerátu dala jako kontakt jen mail, což u uklízeček není dobrej nápad - takž mi dojde jedna odpověď za měsíc, což je na mně tak akorát :-DDDD víc by mě zabilo...ale už se odhodlávám, že inzerát přepíšu i s telefonem ;)

    OdpovědětVymazat