pátek 27. října 2006

Někdo naslouchá....

brzo to vypukne !!!

Čas rekonstrukce poslední části bytu se blíží. Dnem D je den O-1, příčemž den O je den výměny oken. Usilovným počítáním jsem ve středu zjistila, že od zaplacení zálohy na okna uplynulo už pět tejdnů, že to mělo bejt za 6 tejdnů hotový a že se nám dva tejdny dopředu měli ozvat, kdy přijdou...sumasumárum, že prostě maj tejden zpoždění. Zavolala jsem tam a dověděla jsem, že okna budou vyrobený sedmýho a že na montáž mám volat jinam, ale nejdřív v pátek.... Doma jsem přednesla zjištěný fakta, Bob přednesl povídání od pana vedoucího stavební firmy a zavelel, že okna se prostě budou dělat v úterý 14., aby v pondělí měli stavebníci čas zbourat příčku a aby byly do pátku hotoví. A že já mám v pátek zavolat a optat se na termín a on tam pak zavolá a termín vymění (neb já jsem v těhle věcech neschopná a brekot do sluchátka Bob považuje za nevhodnou zbrań) Howg. Diskuse nepřipuštěna :-)))) Včera, tj, ve čtvrtek jsem dorazila domů, otevřela schránku a vypadl na mě papír s rozpisem montáží v našem baráku označenej větičkou - termíny jsou pevné a neměnné. Přijdou k nám v úterý 14. :o))))

Žádné komentáře:

Okomentovat