středa 12. dubna 2006

Zip

Byli na mě naštvaní? Nebo si jen říkali, že zaváhali a měli jet taky? Umíte zipovat?
Včera jsem se cejtila jak vyvrhel. Totální vyčůranej vyvrhel, kterej si přijede do fronty, ale ignoruje jí a levým pruhem, přes všechna upozornění, že pruh bude končit a bude se příjížděd do pravýho, dojede až k uzavírce a vesele se nacpe před ostantní. Ano, o uzavírce jsem věděla, ale taky jsem věděla, že těsně před zúžením je značka ukazující, že auta mají zipovat..... Jenže stejně se cejtím blbě, že na mě ostatní měli vztek. Nejsem normální ;) No nic, příště to udělám zase ;) Jinak když jsem tuhle posledně stála v pravým pruhu a potřebovala jsem do leva, přičemž to, že pravý pruh doleva nevede jsem zjistila ze značky až 200m poté, co v levým pruhu začala fronta, tak jsem se necítila dobře právem ;) Ovšem našel se hodný pán, který mě zachránil před objížděním Strašnic a Vršovic a či co to bylo za čtvrť a ani se nerozčiloval. Asi jsem vypadal hodně vyděšeně ;)

2 komentáře:

  1. umím zipovat... ale jen soubory:o))

    OdpovědětVymazat
  2. no, tak s tím mívám zase občas problém já ;)

    OdpovědětVymazat