středa 26. dubna 2006

Další debilní den

Asi začnu jezdit do rachoty autobusem. Sice je to denně hodina času ztráty, ale zase si o moc víc prodloužím život ;)
Už fakt blbnu. Včera to začlo hned při odchodu z bytu. Ve dveřích mi došlo, že nemám klíče od auta a kartičku od parkoviště.....Pět minut jsem prováděla usilovný pátrání na možných i nemožných místech, předvčerejší kabelku jsem prohlídla třikrát, kalhoty a budu prošacovala čtyřikrát, byt jsem obešla pětkrát, koukala jsem pod gauč - jednou ( je to moc namáhavý). DAlších pět minut jsem brečela, křičela, kopala do skříní a představovala si, jak jsem vytrousila klíče od auta i s kartičkou s napsanou SPZ a místem parkování, která opravňuje k uzmutí auta z hlídanýho prostoru. Když už mě bolela noha a držela jsem v ruce telefon, že Bobovi předvedu superhysterickou scénu na téma: "Ukradli nám auto ! asi teda", klíče jsem našla. V tý třikrát prohrabaný kabelce v boční kapse. Další šok byl na první světelný křižovatce, která tentokrát nesvětlila. Stála jsem za náklaďákem a bylo mi divný, že je tam vcelku plynulej provoz - dokonce plynulejší, než když tam blikátka řídí policajt..... vysvětlení na mě juklo hned jak odjel ten náklaďák přede mnou. Dopravu totiž řídila paní policistka a nutno říc, že dobře. Bohužel jsem se trefila do momentu, kdy ke mně nestála ani zády s ropřaženejma rukama ani bokem s ropřaženejma rukama (což jsou jediný dva signály, který umím stoprocentně správně vyhodnotit), ale nějak podivně bokozády s rukama do pravýho úhlu. Tak jsem se nadechla, rozhlídla, co dělaj ostatní, a neb ty z boku stáli a proti odobočvali, tak jsem to tam lupla taky..... žiju, nikdo netroubil a paní policajtová nic neříkala ( možná jen proto, že stálal zády ;) Třetí šok byl provoz na dálnici, což není zase až tak moc divný, i když to, že jsem kus cesty jela na čtyřku, jak se to táhlo, asi moc normoš není. No, a pak jsem dojela do rachoty, kde mě čekal další šok - šílená porada, která se táhla sedm hodin a ze který mám teď dělat zápis....ehm, a teď hádejte, proč teď škrábu tohle! :DDDD

3 komentáře:

  1. že by ses snažila oddálit dobu začátku psaní toho zápisu?? No já nevím, jen mě to tak napadlo:o))
    to hledání mi něco silně připomíná, taky všechno najdu po prohledání celého bytu na prvním místě, kde jsem hledala... nebo ještě hůř, musím požádat sestru, jestli by se mi po tom mohla podívat... stává se mi to dost často... vlastně málokdy se to nestane. Včera jsem byla doma sama, hledala jsem dohromady dvě věci a potřebovala jsem k tomu dva telefonáty. úspěšnost 50:50 :o)) lepší už to nebude...

    OdpovědětVymazat
  2. no, já většinou nakonec nevolám ;) jinak doma Bobovi všechno hledám já a co se týče jeho věcí, mám povětšinou přehled....jo, a největší hysterický scény jsem dělávala kvůli čočkám. Většinou je pak brácha našel zmuchlaný v mých očích (předtím ovšem se mnou lezl po kolenou po zemi, sprchovým koutě, po podlaze - prostě tam, kde jsem zrovna stála ;)))) Bývala to moje neoblíbená hra, u který jsem si vyzkoušela širkou škálu hysterickýho úpění ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Jo tyhle scény dělám taky... A Tomáš vždycky vrtí hlavou a kočka někam zaleze ...

    OdpovědětVymazat