pondělí 24. dubna 2006

Psí zadek a nebo křížek ?

Šáhni si a něco si přej !
V sobotu jsme s Finofilkou vyrazily do víru dopoledního velkoměsta. S PISkou jsme prošly hlediště národního divadla (bylo to výýýýýborný), daly si kafe u kubistů a vyrazily přes Most do Jeleního příkopu. No, a když už jsme se tak probíjely davem turistů na Karlově mostě, došlo mi, že mám jedno veliký přání a že prostě nutně musím ošmatat křížek !!!! Chvíli jsme ho teda musely hledat, páč já vždycky zapomenu, kde přesně je, ale nakonec jsme ho našly, vystály frontu, sdělily Nepomuckýmu svoje přání a hupaly dál na Malou Stranu. Co mě ale moc rozesmálo, je, že každej si přeje od Nepomuckýho někde jinde - Češi odjakživa chodí ke křížku, zatímco cizinci, nevím z jakýho důvodu, ošmatávají zadek psa na reiliéfu u sochy Jana Nepomuckýho.....Mám pocit, že se tahle pitomost objevila někdy v době čertvíjakýho nedávnýho výročí tohodle pána, když se jeho socha zrekonstruovala a jestli se nepletu, ten reliéf tam přibyl (nebo jen oprášil a začal bejt vidět?) Takže teď stojí na Karlově mostě přací fronty dvě, jedna si přeje česky tam, kde to URČITĚ VYJDE !!! a druhá si přeje cizojazyčně na místě, kde si můžou přát co chtěj, a URČITĚ TO NEVYJDE !!!! :DDDDD

Žádné komentáře:

Okomentovat