úterý 4. dubna 2006

Na matějééééé

Blueeeeee
Jsem skvělá, ba nejskvělejší. Celej pátek jsem trnula, jaký bude odpolko počasí, abych pa nelilo a já nestepovala před Matějskou sama a neskončila pak celá zmoklá u teplýho čaje. Svítilo sluníčko, sešlo se nás rozumně a bylo to fajn....No dobře, zase tak perfektně objednaný jsem to počasí neměla, páč asi dvacet minut lilo jak z konve, ale zase pak ta duha!!! No, a ruský kolo s horskou dráhou byly v pohodě, tradiční autíčka mi vyrobily modřinu na koleni. Na motokáry jsem vlezla jen kvůli dešti, ovšem pak se mi to setsakra líbilo a nakonec jsem se nechala ukecat, že tam je něco jak strašidelnej zámek, ale s atrakcí a blbec jsem tam vlezla. Už u vchodu, když jsem viděla návod, jak si sednout do toho hydraulickkýho držáku, mi došlo, že to ne bude OK.... a nebylo. Ještě že to bylo pod stanem a ve tmě. Vidět při těch vývrtkách nebe, asi bych fakt chcípla. Takhle jsem to docela ustála. Neustál to je Svišťův mobil ;) Ale prej funguje . A pak hospoda - SVATOSVATĚ TADY SLIBUJU, ŽE PŘÍŠTĚ JDEME JINAM !!! Na Kovárně už není Na Kovárně, ale kdovíco, vevnitř je to hezký, celý nový, v salonku se nesmí kouřit, což je fajn, ale pan pingl nestíhal Absolutně nestíhal. Za ty tři hodiny, co jsme tam byli, jsem ho viděla asi pětkrát, což přiznejme si, není zrovna moc při společnosti patnácti lidí. A pak jsme šli domůůůůůůůů, v baťůžku si nesli dvě srdce ( jedno jsem dostala já od Pecáka a druhý Bob ode mně, já od Boba nedostala žádný, neb na pouti nebyl, páč stěhoval koňovou) a mandle v cukru. a .....kurnik, žádná pointa tu prostě nebude, protože to prostě žádnou nemá. Bylo to fajn.

6 komentářů:

  1. já se chystám tenhle týden, už se hrozně těším, nebyla jsem minimálně šest let:o))

    OdpovědětVymazat
  2. Tak si to pořádně užij ;) Já to mám docela ráda, i když dvě hodinky k večeru dost stačej.

    OdpovědětVymazat
  3. to mi Milovaný taky pořád tvrdí a mně to přijde nějak málo...

    OdpovědětVymazat
  4. Když si dáš u vchodu žužu, nad schodama klobásu a pod schodama mandle v cukru, tak ti bude stačít řetízkáč a budeš ráda, že jdete domů ;)

    OdpovědětVymazat
  5. to já spíš u vchodu klobásu, nad schodama klobásu a pod schodama pro změnu taky klobásu... :o))

    OdpovědětVymazat
  6. Jarmi, to pak už na ten řetízkáč radši nelez :D

    OdpovědětVymazat