středa 12. dubna 2006

Něco je špatně

jaro, léto...nebo spíš cokoli se sluníčkem, beru a teď hned
Kolega je protivnej jak necky. Už včera na obědě z nějakého podivného důvodu neskousl moje a Hansovo vtipkování. A přitom musím objektivně uznat, že to byl opravdu skvělý humor !!!! A dneska jsem s ním šla dořešit diskusi ze včera ohledně spalování energie při cvičení.....A ač vím, že bych měla mít pravdu, nevyhrála jsem, byla jsem vystrčena ze dveří kyselým ksichtem a nevěřím tomu, že to bylo jen z nadbytku práce. Nadbytek práce mívá často, ale k diskusi je ochotnej skoro kdykoli a když má dobrou náladu, umí uznat i chybu. No nic, tak se tady svoují pravdou pochlubím aspoň vám ;) Diskuze totiž vznikla na téma aerobní versus anaerobní cvičení a vyvolaly jí Afričančiny nový hodinky na cvičení s měřením tepovky. Já vím, že se hubne jen při aerobním cvičení, ovšem dle mých kolegů je to přece jedno, jestli energii spalujeme aerobně či anaerobně, důležitá je energetická bilance. No, a pak mi nezávisle na diskuzi Afričanka popsala v mejlu princip a Bob mi to doma doobjasnil a já se jen stydím, že jako chemici jsme na to nepřišli sami.... Ovšem argument spalování tuků nebo cukrů neudělal na kolegu pražádný dojem, neb pro něj je to prostě energie jako energie a záleží jen na tom, jestli se pak najíme či nenajíme, hlad je jen subjektivní pocit. Když se nenajíme, tělo spálí ty tuky, co místo nich původně spálilo cukry a zhubneme. A mně nezbývá, než jít teď hledat na net nějaký moudrý článek, který to objasní.

2 komentáře:

  1. Asi to nechtěl poslouchat, no. Nebo jsi ho včera vytočila do maxima, možností je hodně.

    OdpovědětVymazat
  2. no, ale nějakou příčinu musí mít to, že se včera vytočil ;) buď jsme se trefili do slabýho místa a nebo ho žere něco jinýho, ale zlý jsme včera rozhodně nebyli ;)

    OdpovědětVymazat