pátek 14. dubna 2006

Zase za blbce

ale už si zvykám
Když jsem ten opravený šicí stroj vezla zpátky do opravny s tím, že mi to nešije, tušila jsem, že chyba je jinde než ve stroji. Taky jsem tam nastoupila s heslem "Buď tu nit neumím navlíct, nebo je to rozbitý" Asi je zbytečný psát, co bylo správně......ale aspoň vím, jak na to a jak správně pan opravář podotkl: "ještě že ten stroj neváží tunu" Ovšem jednosměrku před opravnou jsem tentokrát zvládla bravurně ;) Co jsem ovšem nezvládla, bylo dnešní tankování....při sebemenším pokusu zastrčit koncovku co nejdál do nádrže a nechat to taknovat samo, se mi to soustavně vypínalo, natankovat plnou s vysunutou hadicí jsem si nelajsla a tak jsem nabrala o něco míň, než jsem si myslela, že chybí a doskotačila k pokladně. No a u pokladny jsem udělala zásadní chybu - zmínila jsem se, že se mi špatně tankovalo. Paní pokladní se usmála, že to řekne technikovi a kolegyni sělila, že jsem si stěžovala....a milá kolegyně spustila, jak kdybych tam nebyla - "Mně nikdo nic nehlásil" "Mně to nikdo neříkal" "To tam paní má asi bublinu" "Rozbitý to není, nikdo nic neříkal" s tónem, jak když má v puse citron. Pinda. Kuwa drát, jsem snad vzduch? Nešlo by říc směrem ke mně: "No, to se občas stává, když je tam bublina, to s tím musíte udělat to to a to, nebo to se samo spraví a nebo...." Prostě říc to samý, jen mně a o trošku jiným tónem. Chtělo se mi brečet. Asi jsem přecitlivělá. btw, už jste to někdo potkal, že vám nejde natankovat? co s tím?

5 komentářů:

  1. Rybushko,
    mně se to stává zcela běžně a stává se to i mužíčkovi. Prý je tam nějaká pojistka a když tu pistoli pořádně nezastrčíš, tak se to vypíná. Jenže ta pojistka je děsně náchylná a snadno se rozbije, takže to dost často nefunguje...
    Co z toho vyplývá??? Nedělej si z toho hlavu, je to normální a ta prodavačka byla prostě KRÁVA!!!
    ;o)

    OdpovědětVymazat
  2. my jsme to tu řešili s kolegou - prý se to stává u benzínu, když jsou u víka nádrže velký výpary, který zahltěj odvod par a dávaj tý pistoli falešný znamení, že je plno.
    Ale na důovod, proč se to děje u nafty, jsme nepřišli.
    Jo, ale asi to opravdu byla chyba u mě.

    OdpovědětVymazat
  3. ale mně se to děje poměrně často, zeda u toho benzínu... S naftou nemam zkušenost...
    :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Jestli byla chyba u tebe tak to na tom nic nemění,že se ta kráva na benzince neumi chovat k zakaznikum

    OdpovědětVymazat
  5. tak jsem si řekl, já blbec, že to oznámím, teda až po té co jsem si nacvakal plnou nádrž. :-) To jsem si dal. Ach jo. A lidi se neuměj chovat! :-|

    OdpovědětVymazat