čtvrtek 6. dubna 2006

Asi mi vyskočí opar

tolik šoků po ránu asi nerozdejchám
Sotva jsem zasedla a nastartovala komp, už u mně radostně poskakoval manažer vedlejší sekce, že s nima dneska jedu na koordinační poradu do druhý naší fabriky. Vytřeštila jsem oči, potlačila mdloby, optala se, co tam budu dělat a dověděla se, že až zapnu poštu, tak si přečtu pozvánku, co mi postoupil šéf. Málem mě kleplo. Otevřela jsem mejla, dočetla se, že tou postoupenou pozvánkou šéf omlouvá z porady mojí kolegyni. Mně to poslal proto, že k tomu byla připojena větička z jinýho tématu, která se mně týkala.........Ovšem pan manažer si nenechal nic vysvětlit. Prostě mám v počítači pozvánku, tak jedu. Ani argument, že nemám zařízenej vstup do fabriky, s ním nehnul. Zachránil mě šéf - na mojí prosbu o pomoc vytřeštil oči, a zopakoval mojí otázku, co tam budu dělat :) Zakončil to větou "on je nemocnej" Takže teď sedím u kompu a mám klid - šéf má dovču, takže se teď odplížil domů ( nesmí ho tu vidět ředitel), já mám tak rozumně práce a hlavně jsem si ušetřila dvě hodiny v autě s šíleným řidičem (prý jezdí ve firmě nejpomaleji a nejbezpečněji - to první je pravda) Druhý šok byl školení - máme takovej veselej systém školení o kdečem přes intranet ( požární školení, bezpečnost práce, školení řidičů, ISO normy...) a ten veselej a teď se ukázalo, že i vtipnej systém mi před časem poslal upozornění, že mi vyprší platnost školení A a školení C. Dneska, tam koukám, celá vyděšená, že jsem na to zapomněla a ejhle, všechno platí až do prosince. Ještě jeden šok a vážně mi naskočí opar.

3 komentáře:

  1. školení? U nás probíhají tak, že najednou někdo příde z papírem, abysme to podepsali, že jsme se školili...takže mám bezpečností školení, školení řidiče a bůhvíco ještě:o)

    OdpovědětVymazat
  2. No, u nás se to skládá z moudrýho čtení, který přeskočím a z testu ( kterej se generuje pokaždý trochu jinej). Takže v jednom okně otevřu test, ve druhým elaborát a přes vyhledání klíčovýho slova hledám odpovědi, což u něčeho jde skvěle, páč otázky jsou kus textu, ale třeba hasiči jsou kreativnější a musí se u toho občas myslet ;)

    OdpovědětVymazat
  3. To my si vždycky odsedíme hodinu v zasedačce, kde nám znovu přečtou vyhlášku, pohrozí nám kontrolou od úřadu, protože nějakej blb zase strčil ruku, kam neměl, připomenou nám preventivní prohlídku a napíšeme test, který má jako každoročně správné odpovědi aabbccaabb (a kdyby si to náhodou někdo nepamatoval, tak to přednášející vyplňuje s náma)

    OdpovědětVymazat