středa 5. dubna 2006

Jak (ne)koupit šátek

bojuj, bojuj a možná se dočkáš
V květnu budu teta. Možná, že dokonce už na konci dubna. A coby zodpovědná milující teta jsem se rozhdla koupit dárek miminku k narození. A neboť miminku bude ještě příštích pár týdnů jedno, co dostane, zato maminka to nebude mít jednoduchý, rozhodla jsem se koupit šátek na nošení . Takovej ten dlouhej, co se do něj mimčo zamotá a maminka pak vypadá jak černoška cestou na pole. Jenže - nejsem zkušená matka, na netu se řeší spíš jestli jo nebo ne, než kvalita, takže jsem dloooouho vybírala ( v prodeji jich je od několika výrobců v cenách od osmi sotvek po snad až čtyři tisíce) a nakonec jsem nic neriskovala a vybrala vcelku drahý šátky od firmy Vatanai. Zamyslela jsem se, vybrala si dýlku 4,5 m, pak jsem z RYCHLOSTNÍCH důvodů vyřadila šátky, co nejsou skladem, hodila si korunou, a rozhodla se pro vzor Koira, vyplnila jsem na netu objednávkový formulář, ze spořivých důvodů zatrhla platbu předem, napsala adresu domů (neb o způsobu dopravy nic nepsali a já očekávala balík na poště), odeslala a ..... ...A PAK TO VYPUKLO: objednávku jsem odeslala v pátek po obědě v pondělí ráno koukám do mejlu a nikde žádná odpověď v pondělí odpoledne pořád žádná odpověď ( teda né že bych byla nedočkává, ale objednávky přes internet jsou obvykle potvrzený mnohem rychlejc) Volám na číslo "objednávky" a dovídám se, že v pátek odpovídala někdy ve tři a že to tam ještě nebylo, ale ať radši ten formulář vyplním znova Když se ujišťuju, jestli nedostanu dva šátky, tak prej se nemusím bát, bude si mně pamatovat. Jo, a dověděla jsem se, že to posílají kurýrem - no, tak já na tu další objednávku dám adresu do práce. Jo jo jo jo, paní všechno chápe, všechno ví. Posílám další formulář, v úterý 21. dostávám dva potvrzovací mejly. Naštěstí je u obou stejný variabilní symbol. Ve středu 22. posílám necelé tři tisíce z účtu, do poznámky píšu do Zatáčky, ne domů, a čekám. A čekám a čekám. V pátek31. jsem to nevydržela a zase volám - prej peníze nedorazily. Za sedm pracovních dní? No, to ani spořka nezvládá to tak dlouhou sušit..... no, paní není u počítače, ale dá mi vědět. V pondělí, to už je duben, volám znova....paní je na školení, ale posílala mi mejla, že je to OK. Jakýho mejla? Asi ho něco sežralo. Odpoledne volám znovu - hlasová schránka. Volám na jiný číslo - pán venčí děti v Zoo, takže mi sděluje, že večer u počítače se na to podivá, nechává si nadiktovat telefon a ...... a nic v úterý odpoledne volám znova: ano, peníze dorazily, ale vy tu máte dvě objednávky, každou s jinou adresou. ...hm hm, tak do pátku by to mělo dorazit. Marně přemýšlím, kdy by mi paní dala vědět, že nevědí adresu, kam to poslat. A pořád doufám, že švagrovce stihnu šátek doručit včas, aby si ještě stihla dojít na vázací kurz, než porodí. Bude to tip ťop. Tři neděle od objednávky k doručení zboží, který je skladem - pomalu už trumfujou quelle a neckermanna :)

Žádné komentáře:

Okomentovat