středa 19. dubna 2006

Jsem zhrzená

a začínám definitivně hubnout...
Je konec věčnýmu přemlouvání se, že to se mnou není ještě tak strašný. Konec uždibování čokolády a cpaní se twistrama ( půl roku nic a teď od pátku jsem se dvakrát přežrala ve dvou světových řetězcích :( ). Konec sladkých limonád a džusů. Včera jsem byla u fyzioterapeutky naučit se pár cviků na uvolnění páteře a když jsem tak cvičila, zjistila jsem, že proti mně v zrcadle cvičí ošklivý bílý hrošík. A proto vyhlašuji konec hrošíkům, vzhůru do boje...jen kurnik nevím, kde začít. Asi si na začátek koupím sporttester ! Ano,je potřeba začít systematicky - i učení na zkoušku jsem začínala spočítáním otázek a stránek textu a rovnoměrným rozvržením učiva na dny zbyvající do zkoušky.Poctivě jsem to pak každý den přepočítávala, až do zkoušky chyběl týden a na den zbývalo tolik textu, že jsem to sotva zvládla přečíst - to byl nejlepší čas na to, abych to konečně otevřela a přečetla i něco jinýho, než čísla stránek :DDD

Žádné komentáře:

Okomentovat