úterý 18. dubna 2006

Jaroooooo

Další krásný víkend v čudu....
Tak příští rok budu zase celá krásná a mladá. Dokonce i Bob mě vyšlehal, ač tyhle zvyky neuznává.... Jen nevím, jestli mě to zbaví nadbytečnejch kil ze všech těch čokolád, co jsem za víkend stačila sežrat.... V pátek jsme se srazily s fotbalistkama, dohodly jsme se, že soustředění se dohodne za týden a rozešly se, neb půlka nás nepije ( mně je ráno zle, M. bere antidepresiva a M2 kojí) a druhá půlka se šla věnovat drahým polovičkám.... V sobotu jsme vyrazili na fotbal, zafandili si, naštvali se, neb to stojí za h...o, zkolaudovali novou klubovnu, já se přiotrávila jedním vinným střikem z krabice a litrem džusu, Bob se rozveselil šesti Svijanama ;) a neděli jsme zvládli v poklidu na chaloupce. Teda já v pokllidu. Bobovi pan bratr klid nedopřál a v sobotu i v neděli dopoledne ho vytáhl na vyjížďku na kole, přičemž soustavně mlžil vzdálenost i profil trati, takže Bob mu pravděpodobně právě teď kupupje k svátku mapu, kompas a hlavně pravítko. V pondělí jsem dostala našupáno (ehm, jak se u nás říká vyšukáno), rozdala jsem čokoládový vajíčka, navštívili jsme známý, sežrali jim chlebíčky, koukli na pohádku a ve tři jsme už byli v Práglu. Prostě pohodička vánek..... víc a víc takových víkendů. Jo, a doma právě šiju krásný závěsy do hořeního pokoje, přičemž jsem zničila stroj, o kterém mi ve čtvrtek pán tvrdil, že nás všechny přežije. Snad to půjde spravit. Zatím jakž takž šije, ale oprava ho nemine

Žádné komentáře:

Okomentovat