pátek 14. dubna 2006

Emajlová adresa

to chci po lidech tak moc, když chci, aby používali skrytou kopii?
Je to pořád dokola, hlavně od lidí, co opravdu rádi posílaj mejlem vtípky...e-mail na spoustu adres a pod tím další hafo adres, že se dá vysledovat aspoň sto lidí, co bylo tímhle mejlem poctěno.... Kurnik, nikdy jsem nebyla na tyhle věci cimprlik a moc se nestarala, kdo vidí moje rodný číslo, kdo zná mojí adresu, ale tohle mě prdí - za a - než se dostanu k jádru mejla či příloze ( notesy strkaj přílohu na konec), musím se proklikat přes dvě i víc obrazovky adres, sem tam k tomu přibude i patnáct hlášení antiviráku za b- občas se pak u mně objeví řetězový mejlík od nějakýho pověřčivce, který už dostal do huby od všech známých a nějakých deset adres nutně potřebuje Fakt nechápu, co je za problém strčit adresáty do skrytý kopie a smazat hlavičku původního mejlu. Ehm, kdysi jsem takhle z blbosti, či pověrčivosti, přeposlala řetězový mejl spolužačce a ta ho tak, jak to vyšlo, přeposlala dál - měla jsem pak úžasný několika mejlový rozhovor s kýmsi nejchytřejším na téma proč to vymýšlím a posílám do světa, neb já jsem všechny předchozí odesílatele zodpovědně smazala ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat