čtvrtek 26. ledna 2006

To je pařák !!!

Jenom -7, to je pohodička :-)
Džíťa. Džíťa byla moje nejlepší kamarádka na gymplu....člověk, který byl dostatečně praštěný, veselý, inteligentní a hlavně se mě uměl zastat, kdykoli jsem zazmatkovala a nechala se rozhodit. Neviděli jsme se víc jak šest let, skoro pět let jsme spolu nekomunikovali....Ale je to pořád ona. Vypadá skoro stejně, pořád má stejnou dikci, když mluví, pořád je hrozně fajn. Všechny tyhle informace jsem zjistila včera, když jsme se teda po letech konečně potkaly a pokecaly...... Takže včerejší skóre: pět čajů, řeckej salát, sodovka a spousta starých novinek a hondě pochopení..... No, a pak jsem se poprvé setkala s tou šílenou kosou tváří v tvář. Né jen pětiminutovka pobíhání kolem auta a pět minut mrznutí v autě, né deset minut pochodu po sídlišti, ale prachobyčejných osm minut čekání na zastávce mě málem zabilo. A to jsem na sobě měla craftovo teplý prádlo, teplej svetr, péřovku a moirový ponožky. Kulicha a rukavice považuju za samozřejmost :-) Léto, potřebuju léto !!!!!

2 komentáře:

  1. se setskamentsky oteplilo. Čekal jsem minus 22 jako obvykle a ono je najednou o 11 stupínků génia Celsia více, respektive tepleji. Už asi chápu jak je lidem na sibiři, když se z minus 50 oteplí na minus 30. to je na plavky !!

    OdpovědětVymazat
  2. Chosse: já teda plavky zatím nechávám ve skříni :-DDD

    OdpovědětVymazat