pondělí 16. ledna 2006

Afrika - Á hup

Mám šok. Teplotně sportovně pravo-levý šok. Ale jsem zpátky.
Uf, ale že to byla krásná dovolená. A dlouhá. Ještě nikdy jsem nebyla takhle dlouho a takhle daleko od domova ( prázdniny na chalupě nepočítám). Jsem plná zážitků, dojmů a prožitků. Pomalu si musím všechno znova projít a sesumírovat. A jak budu procházet a sumírovat, budu to tu spisovat. Teď snad jen, že to bylo super mimo jiné i díky naším hostitelům (ehm, už jsem tu o nich kdysi psala, ale nevzpomenu si, jak jsem je nazývala, takže otdeď jsou Afričan a Afričanka - no co no, nedostatkem fantazie trpím odjakživa), kteří se o nás polovinu pobytu báječně starali. I když teda řeknu vám, být přítomna setkání dvou prezidentů zeměkoule, není žádný med ( viď Afričanko? ;)))) Jo, a ty šoky - před týdnem a půl jsem se koupala v indickým oceánu, kterej měl dobře sedmadvacet stupňů, jezdili jsme vlevo a pot z nás tekl proudem. Teď je mi zima, v pátek jsem lyžovala, v sobotu běžkovala ( po patnácti letech - jsem samý jelito) a soustavně řeším, z který strany se najíždí na kruháč.....

4 komentáře:

  1. No sláva, já na tebe zrovna vcera myslela, pocitala jsem tydny a zjistila, ze uz bys mela byt zpet :)
    Tak se tesim na pokracovani.

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, Alloro, taky se mi stýskalo...jsem moc zvědavá, co je u vás novýho. Jdu to nastudovat ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Až můj a tvůj muž vyrazí na skialpy, tak vyrazíme na běžky,ju?

    OdpovědětVymazat
  4. Baru, jestli máš nervy mě soustavně zvedat ze země a poslouchat klení, tak klidně ;)

    OdpovědětVymazat