pondělí 30. ledna 2006

Slaměná

jo jo, to byl zase víkend...
Ach jo, to zase bylo...hlavně dnešní ráno. Nejdřív mi budík zazvonil doprostřed snu, takže mám zase pocit, že jsem vůbec nespala. Pak mi ve skřní spadly na nohu dřevěný napínáky do bot ( hodně bytelný věcičky) a nakonec jsem do auta a do popelnic táhla takový hromady, že mě za nima nebylo vidět.... A to všechno proto, že jsem o víkendu místo odpočinku plašila. Bob totiž odjel na víkend na kanáry (zcela pracovně) a já toho využila v pátek ke srazu s kamarádama (dvě vína, jeden svařák, čtyři sodovky) a hlavně v sobotu a v neděli k úklidu. Ano, slyšíte dobře - já blbec celej víkend uklízela, myla z oken vánoční obrázky, rozčilovala Luciána vysavačem, přeskládávala skřiíně v pracovně a kupila hory věcí na vyhození, abych pak lezla po igelitkách a některý věci vyndavala s tím, že je to škoda vyhodit, jen proto, že je nepoužívám, když je mám tak ráda .... Ale výsledkem je, že jsem odstranila všechny dražší věci z komory, kde co chvíli hrozí útok zlodějů a přestěhovala jsem je dovnitř bytu, kde je jim přece jen o trošku líp. V komoře, hluboko na dně zůstala poslední věc, ale vzhledem k tomu, že jsem se k ní nezvládla dobýt já, pochybuju, že to zvládně nějaký zloděj, který o její existenci nemůže mít páru :-) Taky jsem dočetla dva starý instinkty, abych je mohla vyhodit (protože nepřečtený věci neumím vyhazovat), vyprala další horu prádla, shlédla sedm kapitol z Etikety a čtyři nebo pět filmů v bedně....prostě to byl opravdu výborný víkend...už aby se Bob vrátil !

Žádné komentáře:

Okomentovat