úterý 17. ledna 2006

Já byla hodnááááá

Proč zrovna my aneb království za vodu !!!
Že jsme ve čtvrtek večer dorazili do vcelku promrzlýho bytu, za to můžu já. Teda moje spořivost - přece nebudeme topit, když tu nejsme, že jo? Ale že nepoteče teplá, tudíž nebude kde se zahřát, to jsem netušila. A jak na potvoru jsem to zjistila až ve sprše, když jsem celá zmrzlá začala čekat, až přestane týct vlažná. Nakonec jsem vydržela a teplý se dočkala. Po patnácti minutách. V neděli žádná změna,ale pán z domovní správy mi sdělil, že se na tom pracuje (byla k tomu srdceryvná historka o zapínání a vypínání čerpadla). Včera ráno jsem ještě vydržela a včera odpolko už tekla horká. A hned. HURÁÁÁÁÁÁ A dneska PRASKLO POTRUBÍ KUWA DRÁT, MÁM JÁ TOHLE ZAPOTŘEBÍ?

2 komentáře:

  1. Můžete se chodit koupat k nám :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já doufám, že to dneska spravěj ;) říkali to v televizi a v televizi nelžou :-DDD

    OdpovědětVymazat