pondělí 16. ledna 2006

Afrika - před odletem

týjo, zítra budu mít ježíška podruhý, teda vlastně potřetí. Budu vybalovat z tašek, co jsem posbírala u rodičů a u rodičů ;)
Já už vůbec nevím, co jsme všecho dostali. Dokonce si ani nepamatuju, čím jsem koho podarovala. Jen si pamatuju, že jsme měli ježíšky dva. Jednoho v pátek 23. na speciální objednávku v Praze, druhýho, toho správnýho, 24. v Brně. Ten se objedávat nemusel, ten chodí všude ;) K našim jsem dorazila ověšená dárkama a vybavená soupravou na odlejvání olova. Dvěma soupravama na odlejvání olova - jednu jsem koupila a druhou nám dali v práci (asi se nás chtějí zbavit). V samém voňavkovém šoku podpořeném cestovní horečkou jsem na to zapomněla. Neodlívalo se nic. Jediný, co se lilo, byly parfémy. Nevím proč, ale letos každý z rodiny dostal aspoň dva. A coby správní Homolkovi jsme museli každej vyzkoušet. Když se jelo asi čtvrtý rozbalovací kolo, nedalo se v obýváku dejchat..... V sobotu následoval přesun za ježíškem pravým.....tam už vše proběhlo v pohodě a důstojně, ač na lití olova jsem taky ani nezvdechla. A co jsem dostala? No, tak to zjistím dneska, až budu debordelizovat předsíň....Jen vím, že svetr, páč ho mám na sobě a krásnou knížku o afrických národních parcích. Jo a taky asi tři parfémy :-)

1 komentář:

  1. Ti Homolkovi mě zaujali :-)) Já myslím, že "je máme doma" všichni a kdo říká, že ne tak kecá...

    OdpovědětVymazat