pátek 27. ledna 2006

Ponožka?

Kde se asi vzala
Umrzám. To je tak, když se dvě ženský zakecaj venku....před chvílí jsem potkala kolegyni a protože kolegyně chodí do fabriky trošku jinudy, zakecaly jsme se před administračkou. Původně to vypadalo na dvě tři minuty a vylíhla se z toho čtvrthodina. Teď mám zmrzlý uši, nohy, ruce, ale na oplátku jsem plná zajímavých informací, hlavně personálních zevnitř fabriky :-) Za informace se holt tvrdě platí..... Ještě že mám ty teplý ponožky..... mimochodem, včera mi teplý ponožky připravily vcelku překvapení - když jsem si ráno nandavala druhou, zjistila jsem, že je v ní usídlená ještě předvčerejší ponožka normální. Tak jsem jí pochopitelně vyndala a protože druhá ponožka už byla bez problémů na noze, dál jsem nepátrala....Jen večer, když jsme s Bobem vyráželi na véču, jsem furt měla pocit, že mě tlačí bota, či co. No a ejhle, objevila se partnerka tý první fusky z rána :-) Zatím holt tyhle mrazuvzdorný metody nemám pořádně vychytaný :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat