úterý 17. ledna 2006

Afrika - den nula

Cestovní horečka stoupá, nervy praskají...ach jo, já jsem plašan
Nemohla jsem dospat. Fakt. Od půl sedmý do osmi, než jsem vstala, jsem stihla třikrát dojet do Vídně, najít spoj z nádraží na letiště a nastoupit do letadla, dvakrát jsem probíhala letiště v Paříži a jednou jsem nastoupila na let do Johanesburgu. Stihla jsem taky v duchu přebalit kufr a překontrolovat všechny doklady. V jedenáct jsem chodila po bytě Bobových rodičů jak lev v kleci......Nakonec jsme konečně v jednu nasedli do vlaku....a protože všechno klaplo líp než mělo, pět hodin před odletem jsme už dřepěli v odletové hale ve vídni. No jo no. Paříž - ehm, nic proti francouzům, ale když jednou šipka směrem dolů znamená pořád dál rovně a jindy znamená dolů po schodech, něco není v pořádku. Ale terminály tam mají pěkné, ač jsme z nich viděli víc, než jsme chtěli. Jo, hodina a půl na přestup byla akorát. Jak se ukázalo při zpátečním letu, hodina je na přestup málo, zvláště má-li letadlo hodinu zpoždění ;) Deset a půl hodiny letu je k prdu. Ještě že hráli dva vcelku fajn filmy ač u jednoho neznám jméno. Jo durhej byl továrna na čokoládu (ehm, část jsem ho prospala a ze zbylé části jsem né všemu rozuměla - holt mě to čeká ještě jednou ;))) a taky nás dobře krmili, večeře i snídaně byli fakt super. Stala jsem se majitelkou modrých sluchátek a modrých klapek na oči ( ehm ,tak nějak dokonce dvakrát)..... A pak jsme vystoupili. Ale to už je asi spíš, nebo teda určitě, den jedna ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat