úterý 17. ledna 2006

Afrika - den první

Teplo? Prádelna? ale kuš, to teprve přijde.... aneb zobali vrabci zobali, igelitové hamburgryUž v letadle mi bylo docela teplo. Rozhodně mi nebyla zima. Že jsem to s tím teplým spodním prádlem, trikem s dlouhým rukávem a mikinou přehnala, mi došlo hned, jak jsem se ocitla na schůdcích letadla a poukošela se s Bobem narvat do letištního busíku..... "Prádelna? To se vám jen zdá. Dyť je tady úplně normálně" Sdělila nám Afričanka ;) Že má pravdu jsem pochopila o týden pozdějc, na východě.... Násleodval první šok - nasedli jsme do auta a řidič byl jinde. To že pak vjel do protisměru mě málem donutilo křičet. Našetěstí jsem to spolkla.....To, že jezdíme na druhý straně, mi přišlo divný tak dva dny. Že ale "řidič" kouká z okýnka, čte si, otáčí se na nás a vůbec nesleduje provoz, to mě děsilo celý první týden. Taky jsem několikrát "spolujezdci" cpala před nos knížku a letáky a divila se, že je Afričanka nervózní.... Nejdýl jsem si zvykala, kam mám nasedat, když jedeme sami s Bobem a neřídím. Vlastně jsem si nikdy nezvykla. A čím víc jsem věděla, že to blbnu a čím víc jsem se soustředila, tím častějc jsem se ocitla za volantem. A pak následoval úvod do prostředí - domek spolu se spoustou dalších, téměř stejných domků, ohraničený plotem s vrátnicí a hlídačem. Výlet do města = do nákupního centra ve stylu italského městečka, tam výborný oběd, a potom golf. Týjo, poprvý jsem hrála golf. Teda takový mini golf. Vlastně né minigolf, ale sražený pravý golf....ehm, prostě jsme dostali dvě hole - jednu na odpal a druhou na patování (ehm, Bobe, pomooooc, jak se tomu správně říká?) a šli jsme hrát. Odpal skoro na green a doražení míčku do jamky.... teda to je schéma pro šikovné a znalé, u mně to bylo asi pět pokusů dostat se na green a dalších pět dorazit to do jamky. Ale bylo to super. Takový jako skutečně.... A pak doma grilování. Afričánci nám připravili pštrosí hamburgry a na doražení stejky. Vůbec netuším, jak se to mohlo stát, ale po ugrilování se ukázalo, že ti pštrosi nejsou dva tlustý, ale čtyři tenký, spojený igelitem.....ehm, ještě že jsme měli ty stejky.... no, já jim to pak oplatila z gulášem, ale to patří jinam.....

Žádné komentáře:

Okomentovat