středa 25. ledna 2006

Asi masochista

možná spíš jen cvok...
No jo no, celej den na poradě je třeba náležitě ukončit ;) Porada mě otrávila a ještě mě otravovat bude, páč musím napsat zápis. A jak na potvoru jsem na tenhle rok spolu se šéfem dostala do úkolů, že zápis musí bejt vydanej do tejdne, což je: jeden se s tím babrám já, jeden den šéf a pak trneme, kdy nám to ostatní opřipomínkují..... No, tak teda to zakončení : včera jsem se téměř po roce vyhrabala na spinning !!!! Minulý týden jsem zavolala do fitka, jestli tam ještě mají tu permici, co jsem si před rokem koupila a zdaleka jí neprojezdila, v pondělí jsem vyrazila nakoupit tepláky a tričko ( mám totiž jen kraťasy a to se zimně chlupaťoučkejma nohama moc nejde dohromady ;)), večer jsem našla tenisky, ponožky a ručník a včera jsem se slavnostně objednala a večer i dostavila ! No, a pak jsem málem umřela ;) Pan cvičitel jel jak splašenej a soustavně jel minimálně jedenapůlkrát rychlejc než já, ačkoli já jsem se statečně držela hudby. Vymýšlel ptákovinky, ze kterejch by se jeden z mých bývalých cvičitelů osypal (nikdy se nepouštějte řidítek, nikdy se nepředklánějte, nikdy.... páč byste mohli žuchnout) a mně to sice bavilo, nicméně po patnácti minutách jsem si myslela, že padnu, po dvaceti minutách se mi chtělo umřít a ve třicátý minutě se mi mé přání málem splnilo..... Leč přežila jsem a jdu smažit další Africký zážitky, dokud si aspoň něco ještě pamatuju...

2 komentáře:

  1. jak pamatuju? Celou dobu žiju v domění, že opisuješ z perfektě vedeného deníku z cest, mýlím se? :-)

    OdpovědětVymazat
  2. no, mýlíš se ;) smažím to z hlavy ....zatím se to tam drží, ale za chvíli by se to vypařilo :-)

    OdpovědětVymazat