čtvrtek 2. prosince 2004

Zmatek

Tuhle vyměnit, tuhle neměnit, tohle sundat a tohle nandat...
Tak jsem to zvládla, dokonce jsem ani moc za blbce nebyla, když jsem včera pánovi v penuservisu vysvětlovala co a jak... jen jsem mu tvrdila, že jsou všechny kola zimní a ukázalo se, že ty dvě šíleně sjetý jsou letní :-) Ale to neva, hlavně že mám 2 skoro nový pneu vepředu, dvě ještě slušný vzadu, jednu slušnou v rezervě a dva prázdný ráfky... prostě pohoda. Ale odpočinout si vážně potřebuju - nejen ta včerejší elektrická rána byla poučení. Večer jsem totiž vlezla do napouštějící se vany, nohou jsem štylovala teplotu a čekala, až se vana napustí... a nic. Furt nic a pořád nic - už jsem přečetla čtyři stránky v knížce a ve vaně jen pět cenťáků vody. Dejť by taky né, když jsem tam nedala špunt. Jenže odpočinek je v nedohlednu - dneska přijdou dělat konzoly a mně potom čeká mytí okna a šití záclon. K tomu musím ušít dva vánoční potahy na polštářky a vůbec doozdobit pokoje, abych mohla uklidit zdobící kufr ;) příští týden budu péct a do toho mě neustále bratr zkouší z biochemie (ehm, víte co je Krebsův cyklus? ;))) ...žehlení, praní, vaření a nádobí si radši ani nepřipouštím... A cíl toho všeho? Příští sobotu uvítat fazole v nazdobeném bytečku s vánoční atmosférou a se spoustou dobrot :-) No, málem bych zapomněla, že potřebuju ještě dva dary do tomboly....

7 komentářů:

  1. Krebsův cyklus je jediný cyklus, který jsem na zkoušku z biochemie uměla... Bohužel jsem si vytáhla úpllně jiný, ze kterého jsem uměla jenom půlku... :-) A né že bych si teď z toho něco pamatovala :))

    OdpovědětVymazat
  2. no, já jsem ho asi taky uměla ;) momentálně považuju za úspěch že vím, že je k tomu, aby vyprodukoval co nejvíc H+, který se zredukujou na kyslíku při dýchání ;) podrobnějc to nastuduju dneska :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Fajn holky, rád vidím, že si tak rozumíte. Teď jen o čem to je? :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Saenik: O výrobě energie ;) je to hrozný, ale toho Krebse máš v sobě :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Proboha!!! My humanisté tomu nerozumíme. Myslela jsem, že to má něco společného s rakovinou...

    OdpovědětVymazat