pondělí 20. prosince 2004

Jsem blbec?

nejsem blbec?
Ještě že se blíží dovolená. Už jí potřebuju jak prase drbání. Začínám totiž trpět demencí (nevím, jestli v mým věku se dá mluvit o stařecký ;))). V pátek jsem strávila vcelku dlouhý čas hledáním v telefonním seznamu adres lidí, kterým chci poslat vánoční čumkartu. V neděli jsem zasedla ke stolu, napsala pohledy a z kabelky jsem chtěla vytáhnout adresy. Nebyly tam. Po pečlivé prohlídce bytu jsem dospěla k názoru, že jsem je nechala v práci, ač jsem je ještě před odchodem třímala v ruce, to se mi stává často. Jenže v práci taky nejsou. Tak kde xakru jsou? O vánočním dárku od firmy ani nemluvím. Prostě tu růžovou dvěstěkorunovou Sodexo dárkovou poukázku nemám. Nemám jí nikde. Tiše doufám, že se někdy někde objeví a že to bude dřív, než přestane platit ;) Ráno jsem málem dala kocourovo žrádlo do hrníčku připravenýho na čaj, cokoli zvednu a někam to nesu, zásadně to donesu jinam, než jsem chtěla, pak to pochopitelně nemůžu najít. Vrchol všeho byl, když jsem šéfovi vytiskla lejstro, nemohla ho najít a pak jsem zjistila, že jsem mu ho už dala... Pomoooooc....

Žádné komentáře:

Okomentovat