středa 22. prosince 2004

To jsem se lekla

Šéfové by měli mít na sobě rolničku
Před chvílí se mi za zády připližil šéf. Nic netuše jsem si četla blogy a najednou mi před nosem přistál papír...."Proč bychom měli jíst med" a následovala piksla s medem :-) No, já bych byla schopná napsat podobně dlouhý elaborát o tom, proč med nejím:-) U nás ho jí Bob. Ale jen když mu ho někdo naservíruje k snídani. A já si na med ráno nikdy nevzpomenu. Dejť by jo, k snídani mě napadaj jen věci, který mám ráda a med k nim nepatří. Takže máme teď doma dvě velký piksly lesního medu Bobova chalupářskýho souseda, dvě malý piksly medu od mýho šéfa a teď přibyla piksla šéfovská třetí, tentokrát velká. Začínám mít pocit, že vím, co přibalím bráchovi pod stromeček ;) Jo, díra v dlani furt trvá, rýma snad ustupuje a kašel taky ;) Přežila jsem včerejší nákupy v Tescu a dneska mi už zbývá se jen dobalit na hory a zítra tradáááááááá

1 komentář:

  1. hory bych si taky nechal líbit. Pryč od toho shonu, v obchodem mě málem ušlapali, no hrůůza. To na horách je super klídek ...

    OdpovědětVymazat