pondělí 13. prosince 2004

Průměr - mírně přes litr

Vrchní svářeč to zvládal, skořice nedošla
A je to. Ani to nebolelo. V sobotu proběhl vrchol vánočních oslav v našem bytečku :-) Osobně bych řekla, že se svařák vydařil. Dary to tomboly byly výrazně hodnotnější. Trošku mě mrzí, že úplně fungl novou vojenskou ušanku s kožešinkou vyhrála Andík, páč kdyby jí vyhrál někdo s paintballistů, určitě by měla větší úspěch :-) Jako nejlepší dar se tentokrát ukázaly gumový pracovní rukavice. Návrh, že výherce bude aspoň moc doma mýt nádobí, exém neexém, se neujal. Zato jako střelná zbraň se rukavice ujaly stoprocentně - občas fungovaly jako prak, občas (po nafouknutí) jako neřízená střela :-) Dalíš dary byly docela rdozumný - celej život jsem toužila po dvou slonech na houpačce a po panence, co po natažení "zpívá", kroutí hlavou a mrká - je u toho moc elegantní, takže to asi taky nacvičím. Taky jsem se definitivně přesvědčila, že na dvě nejmenované padla zpožděná (nebo že by už druhá?) puberta ;) Nicméně po lehkém namazání se vyrazily do boje a báječně zatancovaly. Pak zmizely do víru etnický hudby.... Mimochodem, Loar vyhrála v tombole Františka, tak snad jim to bude klapat :-) Jo, moje megalomanie tentokrát nebyla tak děsivá, takže nám doma zbylo jen dvacet rohlíků, jednohubky se snědly všechny, z ovoce toho taky moc nezbylo. A hlavně nezbyly žádný hory brambůrků, tyčinek, buráků a tak (mám pocit, že od loňska je pořád ještě něco na chalupě ;))) . Prostě fajn akce :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat